Top 3 ADC revine cu cele mai creative campanii ale lunii martie, cu 2 proiecte semnate de McCann Worldgroup România şi 1 nou proiect marca Jazz. Menţiunile lunii martie merg cǎtre Three, Mullen Lowe România şi Ioana Ciolacu.
Câștigătoarea topului lunii martie este campania creată de Beau Mode și McCann Worldgroup România. Bihor Couture, un brand de haine românești din Bihor, a fost conceput ca replică la „împrumuturile” pe care le fac designerii străini, aceștia preluând mai multe piese de vestimentație tradiționale, fără a acorda credit meștesugarilor români. Proiectul a fost realizat de Adina Cîrstea- Copywriter și Sabina Popa- Art Director.
Despre proiectul câştigǎtor, Raluca Eftimie (membru ADC RO şi Group Creative Director Leo Burnett România) declarǎ:
"România are mai multe de exportat decât Castelul lui Dracula şi subiecte de reportaje BBC. Mǎ bucur sǎ vǎd campanii care susţin acest lucru, fiindcǎ ele au dublu efect pozitiv: înspre exterior, sǎ vadǎ “şi strǎinii”, dar în special spre interior, cǎtre sufletul nostru, adesea prea amar pentru a mai face loc mândriei naţionale. Cum am ajuns sǎ folosim adjectivul “românesc” pe post de jignire, orice iniţiativǎ care încearcǎ opusul este lǎudabilǎ."
A doua poziție este ocupată de KFC și McCann Worldgroup România cu proiectul Altceva. KFC îți oferă o soluție atunci când nu poți să te decizi și ai vrea să schimbi ceva cu altceva. Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formată din Ioana Munteanu – Copywriter și Alin Sârbu - Art Director.
Locul al treilea este ocupat de campania 8ffline Martie, desfăşurată de AVON în colaborare cu agenția Jazz. Inițiativa o are in prim plan pe Antonia care ne atrage atenția asupra efectelor negative pe care rețelele de socializare le au asupra noastră și ne îndeamnă sa trecem în offline pentru mai mult timp calitativ petrecut cu cei dragi. Echipa de creație este: Alina Vârlănuță – Copywriter şi Roxana Cozaru – Art Director.
Mențiunile lunii martie:
Three și Banca Transilvania – Normal Banking. Plata cu telefonul devine o realitate, iar BT Pay este singura aplicație tip wallet din România cu care poți face acest lucru. Au lucrat la proiect Sabin Staicu – Copywriter & Francisc Zinz – Art Director
Ioana Ciolacu // SS18 - Ioana Ciolacu cu noul video de promovare pentru colecţia primǎvarǎ – varǎ 2018 LIDL România și MullenLowe România - E ușor să faci curățenie, cel mai greu e să te apuci! Soluţia care te scoate mereu din încurcǎturǎ este W5. Spotul surprinde într-un mod cât mai amuzant și original toate etapele pe care le parcurge un bǎrbat atunci când se apucǎ de curǎţenie. Echipa: Mihai Costache (Senior Copywriter) & Silviu Antohe (Senior Art Director)
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni. Call-ul de acum vizeazǎ luna aprilie, cu proiecte apǎrute în perioada 26 martie – 25 aprilie 2018.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
Câștigătoarea topului lunii martie este campania creată de Beau Mode și McCann Worldgroup România. Bihor Couture, un brand de haine românești din Bihor, a fost conceput ca replică la „împrumuturile” pe care le fac designerii străini, aceștia preluând mai multe piese de vestimentație tradiționale, fără a acorda credit meștesugarilor români. Proiectul a fost realizat de Adina Cîrstea- Copywriter și Sabina Popa- Art Director.
Despre proiectul câştigǎtor, Raluca Eftimie (membru ADC RO şi Group Creative Director Leo Burnett România) declarǎ:
"România are mai multe de exportat decât Castelul lui Dracula şi subiecte de reportaje BBC. Mǎ bucur sǎ vǎd campanii care susţin acest lucru, fiindcǎ ele au dublu efect pozitiv: înspre exterior, sǎ vadǎ “şi strǎinii”, dar în special spre interior, cǎtre sufletul nostru, adesea prea amar pentru a mai face loc mândriei naţionale. Cum am ajuns sǎ folosim adjectivul “românesc” pe post de jignire, orice iniţiativǎ care încearcǎ opusul este lǎudabilǎ."
A doua poziție este ocupată de KFC și McCann Worldgroup România cu proiectul Altceva. KFC îți oferă o soluție atunci când nu poți să te decizi și ai vrea să schimbi ceva cu altceva. Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formată din Ioana Munteanu – Copywriter și Alin Sârbu - Art Director.
Locul al treilea este ocupat de campania 8ffline Martie, desfăşurată de AVON în colaborare cu agenția Jazz. Inițiativa o are in prim plan pe Antonia care ne atrage atenția asupra efectelor negative pe care rețelele de socializare le au asupra noastră și ne îndeamnă sa trecem în offline pentru mai mult timp calitativ petrecut cu cei dragi. Echipa de creație este: Alina Vârlănuță – Copywriter şi Roxana Cozaru – Art Director.
Mențiunile lunii martie:
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni. Call-ul de acum vizeazǎ luna aprilie, cu proiecte apǎrute în perioada 26 martie – 25 aprilie 2018.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania