Jazz ocupǎ în luna noiembrie primele douǎ pozitii din Top 3 ADC, cu proiectele “Împreună #pentrumagichome” şi “LaMinut – Muștarul nr. 1 al românilor”. Pe locul 3 intrǎ luna aceasta MullenLowe România cu Replate Waste pentru Pizza Hut.
Împreună #pentrumagichome a reuşit sǎ adune laolaltǎ sute de oameni care s-au aşezat pe scaunul rezistenţei, de pe care părinţii își veghează copiii bolnavi de cancer. Campania a reușit să strângă peste 100.000 de donatori prin SMS-uri cu costul de 2 euro, fonduri necesare pentru construcţia casei MagicHome, o clǎdire de 700 de metri pǎtraţi lângǎ cel mai mare spital oncologic din Bucureşti. Echipa care a materializat această idee pentru Asociația MagiCAMP este formată din Raluca Matei, Roxana Cozaru (Art Directors) și Andreea Ghenoiu, Alina Vărlănuță și Miruna Dumitrescu (Copywriters).
“E o campanie care m-a emoţionat, care m-a mişcat şi care mi-a reamintit de ce lucrez în publicitate. A devenit viralǎ, şi-a depǎşit cu succes obiectivul propus şi ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer. De la mine a primit şi aplauze, şi un sms la 8844 cu textul MAGIC.#împreunǎemaibine”, declarǎ Bogdan Vintilǎ, Creative Director Graffiti BBDO & membru ADC România.
Jazz ocupǎ şi locul al doilea din Top 3 ADC de noiembrie, cu proiectul “LaMinut - Muştarul numǎrul 1 al Românilor”, un spot creat 100% din imagini cu stop motion în colaborare cu Carioca. Echipa Jazz care s-a ocupat de proiect: Raluca Matei (Head of Art), Mihai Stoica (Junior Art Director) şi George Bucurescu (Junior Copywriter).
MullenLowe ocupă locul 3 cu un proiect pentru Pizza Hut – Replate Waste, o campanie prin care mâncarea lăsată pe mesele din restaurante devine obiectul unui shooting foto (cu puțin ajutor al unui food stylist). Fotografiile pot fi apoi cumpărate de pe Shutterstock, iar achizițiile se transformă în donații pentru Fundația Hospice Casa Speranței. La materializarea ideii au contribuit Silviu Antohe (Senior Art Director) și Radu Nantu (Copywriter).
***
Mențiunile lunii noiembrie merg către următoarele campanii:
• ZOOT vs Alex: Internet, fii gagica lui Alex – by Sector 7, cu Alex Coteţ (Copywriter) în rol principal şi cu libertatea de a face tot ce vrea în spoturi şi ajutor de la Alina Nechita - Art Director.
• Greenpeace – Uncut – de la Kinecto - inițiativă de salvare a pădurilor virgine din România, care integrează lansarea albumului Pădurile Virgine, pe care se află și un featuring cu Coma. Albumul cuprinde fragmente audio cu înregistrări ale sunetelor pădurilor. Echipa care a contribuit la acest proiect este formată din: Silvia Marinescu – Copywriter și Andrei Dumitrescu – Art Director.
• The Cart Crash de la Geometry Global pentru Golden Brau. Campania care atenționează asupra consumului de alcool la volan a fost creată de Bogdan Dinu (Digital Art Director) și Ioana Ichim (Digital Copywriter).
Împreună #pentrumagichome a reuşit sǎ adune laolaltǎ sute de oameni care s-au aşezat pe scaunul rezistenţei, de pe care părinţii își veghează copiii bolnavi de cancer. Campania a reușit să strângă peste 100.000 de donatori prin SMS-uri cu costul de 2 euro, fonduri necesare pentru construcţia casei MagicHome, o clǎdire de 700 de metri pǎtraţi lângǎ cel mai mare spital oncologic din Bucureşti. Echipa care a materializat această idee pentru Asociația MagiCAMP este formată din Raluca Matei, Roxana Cozaru (Art Directors) și Andreea Ghenoiu, Alina Vărlănuță și Miruna Dumitrescu (Copywriters).
“E o campanie care m-a emoţionat, care m-a mişcat şi care mi-a reamintit de ce lucrez în publicitate. A devenit viralǎ, şi-a depǎşit cu succes obiectivul propus şi ne-a adus tuturor acel BINE de care avem nevoie ca de aer. De la mine a primit şi aplauze, şi un sms la 8844 cu textul MAGIC.#împreunǎemaibine”, declarǎ Bogdan Vintilǎ, Creative Director Graffiti BBDO & membru ADC România.
Jazz ocupǎ şi locul al doilea din Top 3 ADC de noiembrie, cu proiectul “LaMinut - Muştarul numǎrul 1 al Românilor”, un spot creat 100% din imagini cu stop motion în colaborare cu Carioca. Echipa Jazz care s-a ocupat de proiect: Raluca Matei (Head of Art), Mihai Stoica (Junior Art Director) şi George Bucurescu (Junior Copywriter).
MullenLowe ocupă locul 3 cu un proiect pentru Pizza Hut – Replate Waste, o campanie prin care mâncarea lăsată pe mesele din restaurante devine obiectul unui shooting foto (cu puțin ajutor al unui food stylist). Fotografiile pot fi apoi cumpărate de pe Shutterstock, iar achizițiile se transformă în donații pentru Fundația Hospice Casa Speranței. La materializarea ideii au contribuit Silviu Antohe (Senior Art Director) și Radu Nantu (Copywriter).
***
Mențiunile lunii noiembrie merg către următoarele campanii:
• ZOOT vs Alex: Internet, fii gagica lui Alex – by Sector 7, cu Alex Coteţ (Copywriter) în rol principal şi cu libertatea de a face tot ce vrea în spoturi şi ajutor de la Alina Nechita - Art Director.
• Greenpeace – Uncut – de la Kinecto - inițiativă de salvare a pădurilor virgine din România, care integrează lansarea albumului Pădurile Virgine, pe care se află și un featuring cu Coma. Albumul cuprinde fragmente audio cu înregistrări ale sunetelor pădurilor. Echipa care a contribuit la acest proiect este formată din: Silvia Marinescu – Copywriter și Andrei Dumitrescu – Art Director.
• The Cart Crash de la Geometry Global pentru Golden Brau. Campania care atenționează asupra consumului de alcool la volan a fost creată de Bogdan Dinu (Digital Art Director) și Ioana Ichim (Digital Copywriter).