Antonina Manda Utchin a abslovit Colegiul Naţional de Arte „Dinu Lipatti”, secţia actorie, Universitatea Naţională de Arte, secţia pictură şi modulul pedagogic I şi II, licenţă şi master. Este membru stagiar al Uniunii Artiştilor Plastici din România. Are expoziţii de grup dar şi personale. În prezent lucrează la un nou proiect personal.
Melanj de inocențe
Preocupările în acest proiect au fost legate de cercetarea și descoperirea poveștilor și trăirilor de pe chipurile copiilor, provenite din medii diferite. Fiecare portret de copil este ca o povestire, el spune ce se întâmplă în familia din care provine, dacă părinții trăiesc în armonie și înțelegere împreună cu copiii, sau dimpotrivă, este o dezordine, neînțelegere și violență.
Antonina își dorește, prin acest proiect, să sensibilizez oamenii asupra condiţiei copiilor de azi, să tragă un semnal de alarmă asupra dramelor înfruntate de mulți dintre ei, prin analiza comparativă a fețelor, provenite din cele mai variate medii: de la copii defavorizați sau bolnavi, la cei bogați și faimoși, a căror copilărie aparent fericită, este umbrită de presiunile și stresul exercitate asupra lor.
Ca punct de pornire pentru lucrări este folosită fotografia. De aceea, pentru început s-a propus surprinderea a cât mai multor cadre cu copii din medii sociale cât mai diferite. Preocupările artistice sunt îndreptate spre redarea unui realism îmbinat cu elemente abstracte. Lucrările sunt executate în tehnica ulei pe pânză.
Melanj de inocențe
Preocupările în acest proiect au fost legate de cercetarea și descoperirea poveștilor și trăirilor de pe chipurile copiilor, provenite din medii diferite. Fiecare portret de copil este ca o povestire, el spune ce se întâmplă în familia din care provine, dacă părinții trăiesc în armonie și înțelegere împreună cu copiii, sau dimpotrivă, este o dezordine, neînțelegere și violență.
Antonina își dorește, prin acest proiect, să sensibilizez oamenii asupra condiţiei copiilor de azi, să tragă un semnal de alarmă asupra dramelor înfruntate de mulți dintre ei, prin analiza comparativă a fețelor, provenite din cele mai variate medii: de la copii defavorizați sau bolnavi, la cei bogați și faimoși, a căror copilărie aparent fericită, este umbrită de presiunile și stresul exercitate asupra lor.
Ca punct de pornire pentru lucrări este folosită fotografia. De aceea, pentru început s-a propus surprinderea a cât mai multor cadre cu copii din medii sociale cât mai diferite. Preocupările artistice sunt îndreptate spre redarea unui realism îmbinat cu elemente abstracte. Lucrările sunt executate în tehnica ulei pe pânză.