The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Versurile devin monedă de schimb

News / 16 Mar 2016 / INSTITUTE.RO
  • Versurile devin monedă de schimb
  • Versurile devin monedă de schimb
1/2
Pentru al patrulea an consecutiv, poezia devine pentru o zi monedă de schimb. Julius Meinl organizează pe 21 martie campania-manifest “Plătește cu poezie” ce va avea loc în peste 200 de cafenele din toată țara. Iubitorii de cafea și poezie sunt așteptați să dea frâu liber sentimentelor, lista spațiilor participante putând fi consultată aici
 
Anul trecut, campania-manifest lansată de Julius Meinl în octombrie 2013, în România, a reușit să strângă peste 17.400 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din țară, toate acestea în schimbul cafelelor oferite în locațiile partenere.
 
Poetry Beats pe 20 martie, la Beraria H
 
Duminică seară, cu o zi înainte de Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl organizează începând cu ora 20.00, la Berăria H din București, primul show poetic din România. Spectacolul îi are drept protagoniști pe Deliric, împreună cu DOC și Vlad Dobrescu și pe KREM, cu un performance bazat pe versurile lui Iv cel Naiv. Mai multe detalii legate de show, găsiți aici
 
Campania “Plătește cu poezie” se desfășoară la nivel global în peste 1300 de cafenele partenere Julius Meinl în 30 de țări din întreaga lume. Totodată, în misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alăturat manifesto-ului inițiat de Julius Meinl și a devenit ambasadorul global oficial al campaniei “Pay With A Poem”. Alături de marca de cafea vieneză, prin intermediul billboard-urilor lui revoluționare, lupta pentru aceeași misiune, aceea de a arăta că poezia poate face lumea mai bună.