Pentru al patrulea an consecutiv, poezia devine pentru o zi monedă de schimb. Julius Meinl organizează pe 21 martie campania-manifest “Plătește cu poezie” ce va avea loc în peste 200 de cafenele din toată țara. Iubitorii de cafea și poezie sunt așteptați să dea frâu liber sentimentelor, lista spațiilor participante putând fi consultată aici.
Anul trecut, campania-manifest lansată de Julius Meinl în octombrie 2013, în România, a reușit să strângă peste 17.400 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din țară, toate acestea în schimbul cafelelor oferite în locațiile partenere.
Poetry Beats pe 20 martie, la Beraria H
Duminică seară, cu o zi înainte de Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl organizează începând cu ora 20.00, la Berăria H din București, primul show poetic din România. Spectacolul îi are drept protagoniști pe Deliric, împreună cu DOC și Vlad Dobrescu și pe KREM, cu un performance bazat pe versurile lui Iv cel Naiv. Mai multe detalii legate de show, găsiți aici.
Campania “Plătește cu poezie” se desfășoară la nivel global în peste 1300 de cafenele partenere Julius Meinl în 30 de țări din întreaga lume. Totodată, în misiunea sa de a inspira lumea prin intermediul poeziei, Robert Montgomery, artistul cunoscut ca fiind “Banksy al cuvintelor”, s-a alăturat manifesto-ului inițiat de Julius Meinl și a devenit ambasadorul global oficial al campaniei “Pay With A Poem”. Alături de marca de cafea vieneză, prin intermediul billboard-urilor lui revoluționare, lupta pentru aceeași misiune, aceea de a arăta că poezia poate face lumea mai bună.