Pentru al V-lea an consecutiv, Ziua Publicității se întoarce cu perspective fresh din industrie și profesioniști gata să le discute pe 30 mai, la Cinema Elvire Popesco (Bd. Dacia, nr. 77).
Această ediție își propune să culeagă și să dea mai departe idei de succes, să înțeleagă modul în care s-au născut și s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise.
Direct din spatele cortinei vin să vorbească reprezentanți ai câtorva dintre agențiile și companiile care au dat naștere unor campanii de succes, ce merită să fie deconstruite pentru a oferi o perspectivă de ansamblu asupra întregului proces deopotrivă strategic și creativ. Astfel, vor contura împreună o discuție amplă despre echipe și procese de lucru, așa cum le-au experimentat și parcurs în activitatea lor, ca în final să înțelegem un pic mai mult despre rețetele unei campanii reușite.
Un astfel de proiect este Qreator, unde o vizită în spațiul Qreator te poate încărca cu inspirație, energie și parteneri pentru a-ți pune în practica proiectele la care tot visezi. Qreator din spatele scenei.
În cadrul talk-ului Am promis. Ne ținem de promisiune!, Bogdan Jurge (Communication & Content Manager @ IQOS) va prezenta cum pot fi creative niște ziduri, chiar și cu o încărcătură istorică? Sau care este promisiunea lor față de industria creativă?
Am promis că oferim creativilor și creatorilor un spațiu viu în care să își expună ideile și ne-am ținut de promisiune.
Meet the speakers:
Bogdan Jurge - Communication & Content Manager | IQOS
Bogdan are aproape 10 ani de experiență în interactiunea cu consumatorii, dezvoltând content, comunicare și evenimente pentru aproape toate mărcile din portofoliul Philip Morris. În 2012 s-a mutat de la Cluj la București și s-a alăturat unei echipe creative, cu scopul de a contribui la un viitor „smoke-free”.
Coordonează atât proiecte de comunicare și content, dezvoltate și gândite local, dar și proiecte globale din sfera de Science și Innovation, pe care le integrează în strategia din România.
Ziua Publicității:
Evenimentul va începe pe 30 mai de la ora 10.00 și va fi prezentat de: Cristian Leonte (Pro TV)
Detalii despre eveniment aici.
Accesul este liber, cu înregistrare pe: https://ove.ro/ziua-publicitatii-2019-behind-the-scenes
***
“Ziua Publicității” este prezentat de AQUA Carpatica şi Philip Morris International, organizat cu sprijinul PRO TV.
Parteneri: Domeniile Sâmburesti, Doncafé și KFC
Partener media special: RADIO GUERRILLA
Parteneri media: IQads, SMARK, Paginademedia.ro şi The Institute
Această ediție își propune să culeagă și să dea mai departe idei de succes, să înțeleagă modul în care s-au născut și s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise.
Direct din spatele cortinei vin să vorbească reprezentanți ai câtorva dintre agențiile și companiile care au dat naștere unor campanii de succes, ce merită să fie deconstruite pentru a oferi o perspectivă de ansamblu asupra întregului proces deopotrivă strategic și creativ. Astfel, vor contura împreună o discuție amplă despre echipe și procese de lucru, așa cum le-au experimentat și parcurs în activitatea lor, ca în final să înțelegem un pic mai mult despre rețetele unei campanii reușite.
Un astfel de proiect este Qreator, unde o vizită în spațiul Qreator te poate încărca cu inspirație, energie și parteneri pentru a-ți pune în practica proiectele la care tot visezi. Qreator din spatele scenei.
În cadrul talk-ului Am promis. Ne ținem de promisiune!, Bogdan Jurge (Communication & Content Manager @ IQOS) va prezenta cum pot fi creative niște ziduri, chiar și cu o încărcătură istorică? Sau care este promisiunea lor față de industria creativă?
Am promis că oferim creativilor și creatorilor un spațiu viu în care să își expună ideile și ne-am ținut de promisiune.
Meet the speakers:
Bogdan Jurge - Communication & Content Manager | IQOS
Bogdan are aproape 10 ani de experiență în interactiunea cu consumatorii, dezvoltând content, comunicare și evenimente pentru aproape toate mărcile din portofoliul Philip Morris. În 2012 s-a mutat de la Cluj la București și s-a alăturat unei echipe creative, cu scopul de a contribui la un viitor „smoke-free”.
Coordonează atât proiecte de comunicare și content, dezvoltate și gândite local, dar și proiecte globale din sfera de Science și Innovation, pe care le integrează în strategia din România.
Ziua Publicității:
Evenimentul va începe pe 30 mai de la ora 10.00 și va fi prezentat de: Cristian Leonte (Pro TV)
Detalii despre eveniment aici.
Accesul este liber, cu înregistrare pe: https://ove.ro/ziua-publicitatii-2019-behind-the-scenes
***
“Ziua Publicității” este prezentat de AQUA Carpatica şi Philip Morris International, organizat cu sprijinul PRO TV.
Parteneri: Domeniile Sâmburesti, Doncafé și KFC
Partener media special: RADIO GUERRILLA
Parteneri media: IQads, SMARK, Paginademedia.ro şi The Institute