Pentru al V-lea an consecutiv, Ziua Publicității se întoarce cu perspective fresh din industrie și profesioniști gata să le discute pe 30 mai, la Cinema Elvire Popesco (Bd. Dacia, nr. 77).
Această ediție își propune să culeagă și să dea mai departe idei de succes, să înțeleagă modul în care s-au născut și s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise.
Direct din spatele cortinei vin să vorbească reprezentanți ai câtorva dintre agențiile și companiile care au dat naștere unor campanii de succes, ce merită să fie deconstruite pentru a oferi o perspectivă de ansamblu asupra întregului proces deopotrivă strategic și creativ. Astfel, vor contura împreună o discuție amplă despre echipe și procese de lucru, așa cum le-au experimentat și parcurs în activitatea lor, ca în final să înțelegem un pic mai mult despre rețetele unei campanii reușite.
Una dintre aceste campanii este Legende Urbane, despre care ne vor vorbi Silviu Antohe & Mihai Costache (Group Creative Directors @ MullenLowe) alături de un invitat surpriză.
Legende Urbane: Execuție și Creație este un talk despre poveștile din spatele miturilor: miturile din spatele camerei și camerele din Cămăra Noastră Lidl.
Meet the speakers:
Silviu Antohe – Group Creative Director | MullenLowe
Silviu Antohe este group creative director, art director și fotograf comercial. Pe Silviu îl definește un proces, idei înaintea computerelor, skill-uri înainte tool-urilor. Crede că adevăratele unelte ale creativilor sunt pasiunile și obsesiile personale, exprimate cu foaie și pix în sălile de brainstorming și rafinate de tehnologie. Lucrările lui au apărut în Lϋrzer’s Archive și au fost premiate la festivaluri precum Golden Drum, Effie, Fibra sau Ad Black Sea. Local, a câștigat de 3 ori la rând Best Photography la Webstock.
Mihai Costache – Group Creative Director | MullenLowe
Mihai Costache crede că artizanii sunt cei care vor salva advertisingul. Încearcă să rămână unul dintre ei ca group creative director și copywriter. Lucrările lui au fost recunoscute la festivaluri internaționale și locale precum Cannes Lions, One Show, Eurobest și Effie.
Ziua Publicității:
Evenimentul va începe pe 30 mai de la ora 10.00 și va fi prezentat de: Cristian Leonte (Pro TV)
Detalii despre eveniment aici.
Accesul este liber, cu înregistrare pe: https://ove.ro/ziua-publicitatii-2019-behind-the-scenes
***
“Ziua Publicității” este prezentat de AQUA Carpatica şi Philip Morris International, organizat cu sprijinul PRO TV.
Parteneri: Domeniile Sâmburesti, Doncafé și KFC
Partener media special: RADIO GUERRILLA
Parteneri media: IQads, SMARK, Paginademedia.ro şi The Institute
Această ediție își propune să culeagă și să dea mai departe idei de succes, să înțeleagă modul în care s-au născut și s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise.
Direct din spatele cortinei vin să vorbească reprezentanți ai câtorva dintre agențiile și companiile care au dat naștere unor campanii de succes, ce merită să fie deconstruite pentru a oferi o perspectivă de ansamblu asupra întregului proces deopotrivă strategic și creativ. Astfel, vor contura împreună o discuție amplă despre echipe și procese de lucru, așa cum le-au experimentat și parcurs în activitatea lor, ca în final să înțelegem un pic mai mult despre rețetele unei campanii reușite.
Una dintre aceste campanii este Legende Urbane, despre care ne vor vorbi Silviu Antohe & Mihai Costache (Group Creative Directors @ MullenLowe) alături de un invitat surpriză.
Legende Urbane: Execuție și Creație este un talk despre poveștile din spatele miturilor: miturile din spatele camerei și camerele din Cămăra Noastră Lidl.
Meet the speakers:
Silviu Antohe – Group Creative Director | MullenLowe
Silviu Antohe este group creative director, art director și fotograf comercial. Pe Silviu îl definește un proces, idei înaintea computerelor, skill-uri înainte tool-urilor. Crede că adevăratele unelte ale creativilor sunt pasiunile și obsesiile personale, exprimate cu foaie și pix în sălile de brainstorming și rafinate de tehnologie. Lucrările lui au apărut în Lϋrzer’s Archive și au fost premiate la festivaluri precum Golden Drum, Effie, Fibra sau Ad Black Sea. Local, a câștigat de 3 ori la rând Best Photography la Webstock.
Mihai Costache – Group Creative Director | MullenLowe
Mihai Costache crede că artizanii sunt cei care vor salva advertisingul. Încearcă să rămână unul dintre ei ca group creative director și copywriter. Lucrările lui au fost recunoscute la festivaluri internaționale și locale precum Cannes Lions, One Show, Eurobest și Effie.
Ziua Publicității:
Evenimentul va începe pe 30 mai de la ora 10.00 și va fi prezentat de: Cristian Leonte (Pro TV)
Detalii despre eveniment aici.
Accesul este liber, cu înregistrare pe: https://ove.ro/ziua-publicitatii-2019-behind-the-scenes
***
“Ziua Publicității” este prezentat de AQUA Carpatica şi Philip Morris International, organizat cu sprijinul PRO TV.
Parteneri: Domeniile Sâmburesti, Doncafé și KFC
Partener media special: RADIO GUERRILLA
Parteneri media: IQads, SMARK, Paginademedia.ro şi The Institute