The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Ziua Publicității // Q&A cu Adrian Batista

Interview / 10 Apr 2018 / INSTITUTE.RO
  • Ziua Publicității // Q&A cu Adrian BatistaAdrian Batista
  • Ziua Publicității // Q&A cu Adrian BatistaAdrian Batista
  • Ziua Publicității // Q&A cu Adrian Batista
  • Ziua Publicității // Q&A cu Adrian Batista
1/4
IAA România pune în prim plan viitorul advertising-ului și premiază oamenii care au contribuit la dezvoltarea industriei marcom, pe 17 aprilie, la Hotel Intercontinental, prin Ziua Publicității și Premiile de Excelență IAA.

Ziua Publicității aduce în atenție viitorul advertisingului la nivel mondial, dar și local, împreună cu idei despre cum ne putem adapta la evoluția rapidă a mediilor și formelor de comunicare.

A 8-a ediție a Premiilor de Excelență vrea să aducă recunoașterea și promovarea oamenilor care, prin eforturile lor, au contribuit la dezvoltarea industriei marcom-ului, dar și o mare doză de inspirație pentru performanța viitorului.

Cu această ocazie ne-am propus să avansăm căutările pentru inspirație și noi perspective privind viitorul industriei și am obținut un sneak peek de la câțiva dintre cei implicați. Printre aceștia îl găsim pe Adrian Batista, In House Production Creative Director PRO TV:

1. 3 cuvinte ce vor defini viitorul industriei creative.

Emoție / Viziune / Oameni

2. Publicul viitorului va mai putea fi accesat prin aceleași canale? Dar prin aceleași metode? Ce crezi că se va întâmpla în 5-10 ani cu time spendingul unui consumator?

Publicul se confruntă în primul rând cu o modificare constantă și accelerată a propriei realități, iar modul în care își traduce noțiunea de "timp liber" face ca predicțiile pentru obiceiul de consum în viitor să fie relativ greu de făcut. Ce pare foarte probabil e însă că lucrurile nu se vor modifica dramatic. Din punct de vedere emoțional, omul de mâine va fi aidoma celui de-acum și celui de dinaintea timpurilor moderne. Cum rezolvi un răspuns emoțional consistent ține mai degrabă de context decât de canale și metode. Provocarea pentru omul de publicitate va fi să se adapteze rapid contextului și să ajungă să-l controleze.

3. Poate industria creativă să aibă impact profund asupra lumii?

Industria creativă e poate singura care poate avea un impact notabil. Stabilirea unor repere, validarea unor benchmark-uri educă întru frumos și deschide minți. În ciuda diversificării canalelor de comunicare, trendurile impun tipare și manierism mai mult ca niciodată. Industria creativă e cea care poate sparge tipare, poate nuanța tendințe și aboli cutume. Creativitatea a fost mereu limbajul progresului și nimic nu va schimba asta.

4. Cum poate Romania să ajungă un Hub Global Creativ?

Românii sunt de mult o parte activă și importantă a unui hub creativ global. În ce măsură România poate deveni un astfel de hub e o chestiune care va deveni curând prea puțin importantă. Ce e cu adevărat important e că știm sigur că avem un potențial creativ uriaș, că suntem printre cei care ne stabilim singuri reperele și că ne e cumva în fire să inovăm și să ne raportăm la noi înșine pentru a ne autodepăși. Asta ne poate da speranța că România va fi un reper important pentru creativii de pretutindeni.

***

Despre IAA România
International Advertising Association - IAA - este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

IAA România, filiala locală a IAA Global, împlinește anul acesta 25 de ani de activitate în serviciul industriei de advertising.
Premii: la cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreaga activitate.

Despre Ziua Publicității
Anul acesta Ziua Publicității se află la a4a ediție și este organizat de IAA România cu sprijinul PRO TV și partener principal Aqua Carpatica. Conferința este urmată de Gala Premiilor de Excelență, unde IAA România va aduce recunoaștere publică acelor personalități care prin faptele lor au contribuit în mod decisiv la promovarea industriei de marketing și comunicare din România.