The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Ziua Publicității // Q&A cu Victor Dobre

Interview / 02 Apr 2018 / INSTITUTE.RO
  • Ziua Publicității // Q&A cu Victor Dobre
  • Ziua Publicității // Q&A cu Victor Dobre
  • Ziua Publicității // Q&A cu Victor Dobre
1/3
IAA România pune în prim plan viitorul advertising-ului și premiază oamenii care au contribuit la dezvoltarea industriei marcom, pe 17 aprilie, la Hotel Intercontinental, prin Ziua Publicității și Premiile de Excelență IAA.

Ziua Publicității aduce în atenție viitorul advertisingului la nivel mondial, dar și local, împreună cu idei despre cum ne putem adapta la evoluția rapidă a mediilor și formelor de comunicare.

A 8-a ediție a Premiilor de Excelență vrea să aducă recunoașterea și promovarea oamenilor care, prin eforturile lor, au contribuit la dezvoltarea industriei marcom-ului, dar și o mare doză de inspirație pentru performanța viitorului. 

Cu această ocazie ne-am propus să avansăm căutările pentru inspirație și noi perspective privind viitorul industriei și am obținut un sneak peek de la câțiva dintre cei implicați. Printre aceștia îl găsim pe Victor Dobre, director Executiv IAA și organizator:



1. 3 cuvinte care crezi că vor defini viitorul industriei.


Daca ar fi atât de simplu să anticipezi viitorul industriei în 3 cuvinte, poate ca n-ar mai fi nevoie de atâtea evenimente și de atâția oameni buni care să își bată capul să le intuiască. Dar nu e. Iar ritmul în care se schimbă lucrurile ne reduce și mai mult din capacitatea de a face predicții. Cu toate astea, văd câteva direcții în care se îndreaptă lucrurile:

- automatizare / big data
- asumarea unor valori / celebrarea diversității
- storytelling / native advertising / gamification/
- experiențe individuale/ VR / UGC


2. Ce calități are specialistul viitorului în marcom?


- analitic față de date
- adaptabil și flexibil față de piață, trenduri etc.
- empatic față de consumator
- creativ în folosirea tehnologiei


3. Ca să avem succes, trebuie să fim mai degrabă trendsetteri sau trend followeri?

Eu cred că un bun om de marcom trebuie să remarce semnele unor mișcări ce pot deveni trenduri, să le înțeleagă și să le folosească imediat pentru construcția poveștii și a strategiei.

4. Există un aspect la care trebuie să fim cel mai atenți în viitor?

Într-o lume tot mai concentrată pe date (inclusiv pe protecția lor) cred că principiile etice trebuie să reprezinte punctul central al atenției oricărui profesionist de marcomm.

***

Despre IAA România
International Advertising Association - IAA - este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

IAA România, filiala locală a IAA Global, împlinește anul acesta 25 de ani de activitate în serviciul industriei de advertising.
Premii: la cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreaga activitate.

Despre Ziua Publicității
Anul acesta Ziua Publicității se află la a4a ediție și este organizat de IAA România cu sprijinul PRO TV și partener principal Aqua Carpatica. Conferința este urmată de Gala Premiilor de Excelență, unde IAA România va aduce recunoaștere publică acelor personalități care prin faptele lor au contribuit în mod decisiv la promovarea industriei de marketing și comunicare din România.