The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.

Article / 13 Mai 2016 / RDW team
  • THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.www.catalingeorgescu.com
  • THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.www.catalingeorgescu.com
  • THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.www.catalingeorgescu.com
1/3
“Excess is the new normcore and gin, the new champagne. Let’s drink & gossip about online influence, strong personal branding and about having the courage to be different in the MORODAN “bastide” in the centre of Bucharest, in the presence of enchanting Ana, your ladies and gentlemen’s host, waiting in her millennial aristocracy’s salon.”

Aurel Vlaicu Street, no. 137
May 21 – June 5 // 10am to 6pm

Starting from 2015, the Morodan brand is derived in the Morodan online shop, the first “influencer’s personal universe” type of retail project in Romania. The shop’s collection is inspired by the digitally aristocratic character, countess Ana, holding fashion, deco and accessories lines (in accordance to Lady Morodan’s extravagant taste). It is located in its own headquarters and offices for the Morodan Team, in a showroom for Morodan Shop.

In 2016 Ana and her team will launch the Morodan Blogging Academy, for extravagantly successful influencers. A project about which you will hear more soon. The story of the Morodan brand is built according to the values: honesty, self-irony, humour and innovation (aka: fearless).