The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

JURIUL INTERNETICS 2018 // IRINA POCOVNICU

Interview / 15 Ian 2019 / INSTITUTE.RO
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // IRINA POCOVNICU
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // IRINA POCOVNICU
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // IRINA POCOVNICU
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // IRINA POCOVNICU
1/4
Internetics 2018 a premiat pe 28 noiembrie inteligența digitală și a acordat un total de 48 de trofee celor mai bune campanii ale peisajului digital. Ediția acesta au fost înscrise în competiție 149 de lucrări, jurizate de 52 de specialiști în domeniu. 

Printre membrii juriului s-a numărat și Irina Pocovnicu, Digital Marketing Consultant. Founder | Digitalize, care ne povestește despre modul în care s-a văzut cea de-a XVIII-a ediție Internetics din perspectiva de jurat:



1. Care sunt două atribute care te descriu la masa jurizării Internetics 2018?

Curioasă și atentă la detalii.

2. Cum ți s-a părut că au arătat lucrǎrile jurizate în categoria ta?

Ancorate în realitate – pornite de la realități și insight-uri valoroase și nu neapărat de la trend-uri digitale. M-am bucurat să văd mai multe campanii cu tenta socială, care încearcă să aducă plus valoare în comunitatea mare, nu doar în pagina de Facebook.
Brand-urile care au înscris campanii au fost însă foarte familiare și astept cu interes pentru anul viitor mai mulți curajoși.

3. Dar campaniile ultimului an per ansamblu?

Au fost multe campanii corecte în 2018, dar sunt puține care excelează și inovează în digital. Cele mai multe campanii s-au axat pe social media și vlogging și pe rezultate imediate în numere de vanitate, dar sunt foarte puține care construiesc pe termen lung, cu impact real în business.



4. Există vreun lucru căruia i-ai simțit lipsa uitându-te prin cazurile din acest an?

Concordanța dintre obiectivele alese și rezultatele campaniei, impactul în business al campaniilor.

5. Ce sfat ai pentru agenţiile de publicitate în general?

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-am învățat și eu atunci când am făcut trecerea de la agenție la client și mai apoi la consultant a fost să mă uit dincolo de vanity numbers și social numbers și să înțeleg cum se reflectă activitatea pe care o fac în rezultatele de business.

Sfatul ar fi, deci, să își păstreze și cultive creativitatea, dar să adopte și o abordare mai pragmatică, o înțelegere corectă a obiectivelor și reflectarea lor apoi în indicatori de performanță relevanți. Un growth mindset cu beneficii pentru toate părțile.

6. Care crezi cǎ a fost trend-ul anului 2018 în publicitatea online?

Folosirea influențatorilor și vloggerilor în campanii. Responsabilitatea creării de conținut a fost mutată de la client/agenție direct la influencer, ceea ce a și generat mult conținut de calitate în campaniile de anul acesta.

7. Ai de acordat premiul biggest digital wow of 2018. La cine merge?

La consumator - care e din ce în ce mai conectat, mai informat, mai demanding, mai pretențios și a preluat controlul asupra a ce și mai ales cum i se servește de către companii.



***

Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu. 

Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro

Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160). 



Parteneri Internetics 2018:

Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist