MNAR inspiră
Muzeul Naţional de Artă al României şi The Institute lansează concursul de idei MNAR Inspiră pentru a aduce o nouă perspectivă asupra modalităţilor de valorizare a patrimoniului muzeal prin design contemporan şi pentru a promova colaborarea dintre instituţiile muzeale şi zona industriilor creative.
Ȋnscrierea ȋn competiție presupune înscrierea unei propuneri de suveniruri sau set de suveniruri (obiecte de design, produse decorative, produse textile, proiect de grafică aplicată) ținând cont de specificul și necesitățile proiectului, așa cum sunt descrise în brief-ul concursului și în regulament.
Concursul are ca obiectiv crearea unor proiecte de design de produs care reinterpretează elementele identitare asociate patrimoniului deținut de Muzeul Naţional de Artă al României. Proiectele ȋnscrise vor viza o soluție cât mai potrivită conformă cu brieful de creație și trebuie să întrunească funcționalitatea și calitățile unor suveniruri (acestea pot fi ustensile, accesorii fashion, produse tableware, produse de papetărie și design grafic, țesături, textile, mici decorațiuni), obiecte versatile prin care se subliniază legătura cu valorile muzeului.
Perioada de înscriere în concurs este 12 februarie - 9 martie 2020.
Ȋnscrierea ȋn competiție presupune înscrierea unei propuneri de suveniruri sau set de suveniruri (obiecte de design, produse decorative, produse textile, proiect de grafică aplicată) ținând cont de specificul și necesitățile proiectului, așa cum sunt descrise în brief-ul concursului și în regulament.
Concursul are ca obiectiv crearea unor proiecte de design de produs care reinterpretează elementele identitare asociate patrimoniului deținut de Muzeul Naţional de Artă al României. Proiectele ȋnscrise vor viza o soluție cât mai potrivită conformă cu brieful de creație și trebuie să întrunească funcționalitatea și calitățile unor suveniruri (acestea pot fi ustensile, accesorii fashion, produse tableware, produse de papetărie și design grafic, țesături, textile, mici decorațiuni), obiecte versatile prin care se subliniază legătura cu valorile muzeului.
Perioada de înscriere în concurs este 12 februarie - 9 martie 2020.