The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Conferințele RDW // IKEA prezintă: Ce face o casă să fie acasă

Articol / 11 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
  • Conferințele RDW // IKEA prezintă: Ce face o casă să fie acasă
  • Conferințele RDW // IKEA prezintă: Ce face o casă să fie acasă
  • Conferințele RDW // IKEA prezintă: Ce face o casă să fie acasăCamilla Hammar
  • Conferințele RDW // IKEA prezintă: Ce face o casă să fie acasăLaurenția Onea
  • Conferințele RDW // IKEA prezintă: Ce face o casă să fie acasăVintilă Mihăilescu
1/5
Acasă este locul în care oamenii fac primii pași, în care se dezvoltă și în care se relaxează. Acasă oricine se întoarce cu drag și se simte bine și în siguranță. Dar ce înseamnă "acasă" pentru bucureșteni? Să fie spațiul, obiectele pline de povești și serile petrecute cu prietenii în living sau în bucătărie? Sau un stimul care poate fi asociat cu ceva familiar, precum mirosul?

Compania IKEA a dorit să afle răspunsul la această întrebare. De aceea, a chestionat 1001 bucureșteni între 15 și 19 August 2016, iar studiul "Ce face o casă să fie acasă" va fi lansat la Romanian Design Week, în cadrul unui eveniment ce va avea loc sâmbătă, 20 mai, de la ora 11, în spațiul central RDW2017, din Str. Cobălcescu nr. 45. 
 
În cadrul conferinței despre noul studiu IKEA vor fi prezenți Camilla Hammar, ‎Planning & Research Manager IKEA Group, Vintilă Mihăilescu - Antropolog, profesor la Școala Națională de Științe Politice și Administrative și Laurenția Onea - Communication & Interior Design Manager, IKEA România. 

Camilla Hammar este Strategic Planner și Research Manager at IKEA Group în Malmo, Suedia, și lucrează în cadrul companiei din anul 2006.  A avut roluri diverse, începând cu funcția de manager global al Catalogului IKEA și a condus departamentele de marketing și comunicare în cadrul IKEA China. 
Laurenția Onea lucrează din 2006 în cadrul companiei IKEA, in departamentul Communication & Interior Design. Cu o experiență de peste 15 ani în design interior, Laurenția creează în fiecare zi interioare mai armonioase, funcționale și frumoase. 
Absolvent al Facultății de Psihologie din București în 1974, Vintilă Mihăilescu este în prezent profesor de antropologie SNSPA. Preocupările sale profesionale acoperă domeniile studiilor rurale, culturii materiale, patrimoniului și teoriei antropologice. Corespondent permanent al revistei Dilema Veche, director general al Muzeului Țăranului Român între 2005 și 2010, profesorul Mihăilescu a înființat Societatea de Antropologie Culturală din România și primul master de antropologie din țară.   

Participarea la conferință este gratuită, cu rezervarea locului, în prealabil, prin completarea formularului de mai jos. Vă rugăm să tipăriți rezervarea sau să o salvați în telefon.