The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Bilete

Gala de premiere Internetics 2022 

Internetics, proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, sărbătoreşte pe 17 noiembrie, de la ora 19:30, câştigătorii ediţiei cu numărul 22. Gala de Premiere Internetics 2022 va avea loc la Nord Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4- 6), iar biletele pot fi achiziționate de aici.
 
Evenimentul se va desfăşura sub tema ediţiei: “Do Good Through Digital”. Anul acesta, Internetics lansează un call to action către branduri și agenții de publicitate sub mesajul “Do Good Through Digital”. Internetics crede în puterea brandurilor de a se implica într-un mod sustenabil și cu impact real în problemele sociale ale comunității și de a-și utiliza platformele de marketing digital și tehnologiile de care dispun sau pe care le pot dezvolta pentru a aduce o contribuție în societate.
 
Pentru a transmite mesajul, Internetics utilizează în campanie imagini generate prin inteligența artificială de către platforma MidJourney, cu focus pe trei teme mari – mediu, sănătate și educație:
 
Am visat cum poate fi o Românie mai bună. Apoi am scris şi-am trimis visele inteligenţei artificiale Midjourney care le-a pictat în imagini. Astfel, prin digital aspiraţiile sunt mai aproape de a deveni aievea.
 
Competiţia 2022 reuneşte 209 înscrieri, 37 de agenții și companii participante şi peste 80 de juraţi implicaţi în procesul de evaluare a proiectelor. Categoria cu cele mai multe înscrieri este Digital Strategies – cu 79 de lucrări, urmată de Digital Campaigns – cu 63 de înregistrări în concurs, apoi Digital Platforms – cu 58 de înscrieri.
 
Gala de Premiere Internetics 2022 va fi prezentată de Andi Moisescu.