Dima George-Cristian a studiat între 2008-2012 la Colegiul Național "Alexandru Vlahuță" din Râmnicu Sărat. Începând din clasa a X-a, s-a pregătit intens la desen cu Arh. Manu Andrei pentru a-și putea continua apoi studiile la Universitatea de Arhitectură și Urbanism "Ion Mincu" între 2012-2018.
Conversie și Extindere pentru Fostul Penitenciar Râmnicu Sărat - Memorial și Centru de Educație Non-Formală
I CUNOAȘTEREA TRECUTULUI:
În această etapă a încercat să cunoscă cât mai bine istoria orașului în care este amplasat fostul penitenciar, dar și să adune cât mai multe date despre acesta.
II NEVOIA:
În urma celor două concluzii desprinse din studiul istoriei, atât a închisorii, cât și a orașului, se naște nevoia de a da un răspuns represiunilor regimului comunist. Scopul răspunsului este acela de a comemora situațiile dramatice în care au fost puse victimele comunismului, dar și acela de a găsi o soluție astfel încât nimeni să nu mai fie pus în aceeași situație vreodată.
De partea orașului, am găsit, ca o posibilă rezolvare, valorificarea noțiunii de EDUCAȚIE, văzută ca un instrument în lupta contra ideologiei de uniformizare și manipulare a populației pe care o propunea regimul comunist.
De partea penitenciarului, soluția se va concentra pe valorificarea noțiunii de MEMORIE, pe înțelegerea și prezentarea suferințelor prin care au trecut victimele regimului comunist.
Conversie și Extindere pentru Fostul Penitenciar Râmnicu Sărat - Memorial și Centru de Educație Non-Formală
I CUNOAȘTEREA TRECUTULUI:
În această etapă a încercat să cunoscă cât mai bine istoria orașului în care este amplasat fostul penitenciar, dar și să adune cât mai multe date despre acesta.
II NEVOIA:
În urma celor două concluzii desprinse din studiul istoriei, atât a închisorii, cât și a orașului, se naște nevoia de a da un răspuns represiunilor regimului comunist. Scopul răspunsului este acela de a comemora situațiile dramatice în care au fost puse victimele comunismului, dar și acela de a găsi o soluție astfel încât nimeni să nu mai fie pus în aceeași situație vreodată.
De partea orașului, am găsit, ca o posibilă rezolvare, valorificarea noțiunii de EDUCAȚIE, văzută ca un instrument în lupta contra ideologiei de uniformizare și manipulare a populației pe care o propunea regimul comunist.
De partea penitenciarului, soluția se va concentra pe valorificarea noțiunii de MEMORIE, pe înțelegerea și prezentarea suferințelor prin care au trecut victimele regimului comunist.