Radu, proaspăt absolvent al Facultății de arhitectură a U.A.U.I.M., a studiat atât în București, cât și în Lisabona, prin programul Eramsus. Acumulând cunoștințe în cadrul birourilor Henning Larsen Architects, Mecanoo si Cumulus, este atras de provocările programelor arhitecturale complexe.
Incubator pentru educație
Proiectul are ca scop crearea unei clădiri-poartă de intrare în campusul Københavns Universitet Frederiksberg, promovând identitatea acestuia, extinzând unitățile de învățământ și îmbunătățind conectivitatea dintre subzonele campusului și cartier. Accentul cade pe descoperirea unei relații sinergice între oraș și campus și a modului prin care interacțiunea și condiționarea reciprocă a acestora poate complementa procesul educativ.
Conceptul clădirii pornește de la prezența serelor existente, actual în curs de demolare, înrădăcinate în mentalul colectiv al orașului, limbajul pur fiind utilizat pentru organizarea unui spațiu fluid, transparent și aerisit. Volumul integrează sere pe diverse niveluri, iar o serie de fragmente suspendate conferă greutate și textură intervenției, adăpostind funcțiunile standard de predare. Funcțional, programul arhitectural propune augmentarea curriculei prin auto-învățare, colaborare cu industria, inițiative studențești și activități științifice ad-hoc.
Incubator pentru educație
Proiectul are ca scop crearea unei clădiri-poartă de intrare în campusul Københavns Universitet Frederiksberg, promovând identitatea acestuia, extinzând unitățile de învățământ și îmbunătățind conectivitatea dintre subzonele campusului și cartier. Accentul cade pe descoperirea unei relații sinergice între oraș și campus și a modului prin care interacțiunea și condiționarea reciprocă a acestora poate complementa procesul educativ.
Conceptul clădirii pornește de la prezența serelor existente, actual în curs de demolare, înrădăcinate în mentalul colectiv al orașului, limbajul pur fiind utilizat pentru organizarea unui spațiu fluid, transparent și aerisit. Volumul integrează sere pe diverse niveluri, iar o serie de fragmente suspendate conferă greutate și textură intervenției, adăpostind funcțiunile standard de predare. Funcțional, programul arhitectural propune augmentarea curriculei prin auto-învățare, colaborare cu industria, inițiative studențești și activități științifice ad-hoc.