Născută în Pitești, Petra Martin a urmat cursurile Universității Naționale de Artă din București, secția Grafică. Decesul bunicului în urmă cu doi ani de zile a devenit principalul subiect al proiectelor artistei.
Memory Lane
Memory Lane este o încercare de punere laolaltă a amintirilor recurente legate de bunicul artistei, de casa în care a trăit și în care a murit în urmă cu doi ani de zile. Pe parcursul acestor doi ani, a adunat un volum mare de informație de la fața locului, precum fotografii vechi, acte, notițele bunicului, paginile sale de jurnal, obiecte, hărți, rețetele bunicii, dar și desene, schițe, notițe, gânduri și fotografii proprii legate de viața bunicului și de casa respectivă, din comuna Icoana. Astfel, proiectul reprezintă un fel de cartografiere a memoriei.
Scopul său este acela de a reconstrui, prin aducerea laolaltă a unor fragmente de amintire (așa-numitele flashbackuri), un conglomerat format din imaginile care revin artistei periodic în memorie atunci când se gândește la bunicul ei și la acel spațiu, dar și din amintirile pe care le-a însușit fără să le trăiască în realitate (de exemplu, fotografiile vechi de familie).
Memory Lane
Memory Lane este o încercare de punere laolaltă a amintirilor recurente legate de bunicul artistei, de casa în care a trăit și în care a murit în urmă cu doi ani de zile. Pe parcursul acestor doi ani, a adunat un volum mare de informație de la fața locului, precum fotografii vechi, acte, notițele bunicului, paginile sale de jurnal, obiecte, hărți, rețetele bunicii, dar și desene, schițe, notițe, gânduri și fotografii proprii legate de viața bunicului și de casa respectivă, din comuna Icoana. Astfel, proiectul reprezintă un fel de cartografiere a memoriei.
Scopul său este acela de a reconstrui, prin aducerea laolaltă a unor fragmente de amintire (așa-numitele flashbackuri), un conglomerat format din imaginile care revin artistei periodic în memorie atunci când se gândește la bunicul ei și la acel spațiu, dar și din amintirile pe care le-a însușit fără să le trăiască în realitate (de exemplu, fotografiile vechi de familie).