The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

RALUCA ANGHEL // GRĂDINI INVIZIBILE | INTERSTIȚII

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • RALUCA ANGHEL // GRĂDINI INVIZIBILE | INTERSTIȚIIRALUCA ANGHEL
  • RALUCA ANGHEL // GRĂDINI INVIZIBILE | INTERSTIȚIIRALUCA ANGHEL
  • RALUCA ANGHEL // GRĂDINI INVIZIBILE | INTERSTIȚIIRALUCA ANGHEL
  • RALUCA ANGHEL // GRĂDINI INVIZIBILE | INTERSTIȚIIRALUCA ANGHEL
  • RALUCA ANGHEL // GRĂDINI INVIZIBILE | INTERSTIȚIIRALUCA ANGHEL
1/5
Raluca Anghel este absolventă a UNArte București, face parte din Clubul Ilustratorilor și profesează ca medic. Captivată de natură și de interdisciplinaritate, colecționează povești aflate în teritoriul dintre propriul sine și linia orizontului și le restituie lumii prin desen, obiect și animație.

Grădini invizibile | Interstiții

Proiectul de față ilustrează, prin construcția unei cărți-experiment, entanglement-ul, inseparabilitatea prin legături invizibile dintre corpuri și spațiu, materie și suflet.

Prima parte a cărții folosește pretextul interstițiilor, definite ca spațiile dintre corpuri, sau dintre un corp și spațiul pe care îl ocupă. Corpul biologic este suplinit cu cel arhitectural, al calcanelor ce rețin pe suprafața lor memoria vecinătății cu alte locuințe. Locuințe sunt și stupii, cuiburile sau vasele Petri, tiparele naturale fiind asemănătoare.

În a doua parte, a grădinilor invizibile, privirea se întoarce spre interior, într-o căutare a subconștientului, sincronicității și coincidențelor dintre învelișurile realității. Sunt reflexii ale cerului în geamul unei sere, vegetația ce invadează spontan artefactele umane, teritorii ale memoriei reprezentate de arealuri defrișate și iazuri de decantare absorbite de natură. Ele sunt aduse la suprafață din subconștient de alăturarea cu poeme contemporane.