The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ȘTEFAN ZECHERU // CLOUD INC JOC EDUCATIV DE LA 2D LA 3D

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ȘTEFAN ZECHERU // CLOUD INC JOC EDUCATIV DE LA 2D LA 3D
  • ȘTEFAN ZECHERU // CLOUD INC JOC EDUCATIV DE LA 2D LA 3D
  • ȘTEFAN ZECHERU // CLOUD INC JOC EDUCATIV DE LA 2D LA 3D
  • ȘTEFAN ZECHERU // CLOUD INC JOC EDUCATIV DE LA 2D LA 3D
1/4
Zecheru Ștefan a studiat Arhitectură și Design între 2011-2015 la Colegiul de Artă Carmen Sylva din Ploiești, urmând apoi cursurile Universității Naționale de Arte în cadrul Facultății de Arte Decorative și Design, secția Design Industrial din 2015 până în 2018. 

Cloud Inc Joc Educativ de la 2d la 3d


Premisa proiectului este găsirea unei metode noi de învățare/ reținere a Alfabetului Fonetic NATO. În urma documentării s-a dedus o suprasaturare a reprezentărilor bidimensionale și a metodei clasice de învățare prin repetare, alegându-se transpunerea în tridimensional. O decizie importantă a fost alegerea ca public țintă copiii, motivația fiind educarea noilor generații cu privire la alfabet (promovat ca abilitate folositoare în viața de zi cu zi).

O altă decizie a fost simplificarea cantității de informație ce trebuie reținută prin împărțirea celor 26 de litere în 4 seturi diferite. Fiecare set conține informații relevante literelor și o revistă specifică.

În cadrul proiectului a fost ales al 4-lea set, respectiv UVWXYZ deoarece prezintă cea mai mare diversitate de cuvinte, implicit de personaje. Revista fiecărui set urmărește definitivarea procesului de învățare și alături de ambalaj, conturează o “jucărie” educațională menită să stimuleze capacitatea de memorare