The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

IULIA CRISTINA CRÎNGANU // DE-CORPORALIZARE

Articol / 03 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • IULIA CRISTINA CRÎNGANU // DE-CORPORALIZARE
  • IULIA CRISTINA CRÎNGANU // DE-CORPORALIZARE
  • IULIA CRISTINA CRÎNGANU // DE-CORPORALIZARE
  • IULIA CRISTINA CRÎNGANU // DE-CORPORALIZARE
1/4
Iulia Cristina Crînganu a studiat între 2011-2015 la Colegiul Naţional "Costache Negri" din Galaţi, urmând apoi cursurile Universităţii de Arte şi Design Cluj-Napoca, în cadrul Facultăţii de Arte Decorative şi Design, secţia Ceramică-Sticlă-Metal din 2015 până în 2018.

DE-CORPORALIZARE

Dincolo de ceea ce percep simţurile există o lume nevăzută, accesibilor doar celor iniţiaţi sau celor care o caută. De la această premisă Iulia porneşte în căutarea simţurilor dincolo de simţuri în proiectul "DE-CORPORALIZARE", punându-şi problema cum poate transpune o astfel de experienţă în bijuterie.

Elementele de bază, ochiul, pasărea şi şarpele sunt simboluri adânc înrădăcinate în psihicul uman menite să sprijine meditaţia ce duce către decorporalizare. În acest context, piesele lucrate devin obiecte-simbol în corelaţie cu corpul uman, îndeosebi cu bustul şi mâna.

Combinaţia de metal cu lut nu este întâmplătoare, în primul rând pentru contrastul dintre cât de fragil este un obiect ceramic faţă de un obiect din metal, dar de asemenea pentru contrastul dintre cât de bine rezistă ceramica sub pământ faţă de obiectele din metal. De asemenea, lucrul în lut este o reluare a creaţiei originare, o încercare de a înţelege mai bine natura divină a omului.