Absolvent al Facultății de Arte și Design din Timișoara, specializarea Modă - Design vestimentar, promoția 2018.
Colecția The label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor a fost lansată în cadrul Galei FAD, cuprinde 7 tinute cu proprietăți de colecție capsulă și a obținut 3 premii la lansare.
The label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor
Conceptul colecției The Label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor prezintă propria viziune artistică raportată la tendința societății de consum a prezentului, de consumerism accentuat, moment în care trăim pentru a consuma, nu consumăm pentru a supraviețui.
Viziunea artistică față de acest concept este modelată în jurul etichetei ca simbol, denotativ și conotativ, prin specularea viitorului pe baza prezentului. Astfel, se dorește crearea imaginii individului consumator supus agresiv tendinței generale de consumerism social.
Estetica și demersul creativ conturează o imagine complexă și actuală, o influență permanentă a cotidianului în relația omului cu obiectul vestimentar.
Proiectul își propune crearea esteticii unui personaj consumator, avangardist și vizionar, unisex evoluat din estetici feminine, sub influența fenomenului consumului, aflat la anvergura unei noi ideologii religioase, care planează asupra rutinei mileniale a individului.
Colecția The label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor a fost lansată în cadrul Galei FAD, cuprinde 7 tinute cu proprietăți de colecție capsulă și a obținut 3 premii la lansare.
The label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor
Conceptul colecției The Label. Secolul XX(X)I. Amintiri din viitor prezintă propria viziune artistică raportată la tendința societății de consum a prezentului, de consumerism accentuat, moment în care trăim pentru a consuma, nu consumăm pentru a supraviețui.
Viziunea artistică față de acest concept este modelată în jurul etichetei ca simbol, denotativ și conotativ, prin specularea viitorului pe baza prezentului. Astfel, se dorește crearea imaginii individului consumator supus agresiv tendinței generale de consumerism social.
Estetica și demersul creativ conturează o imagine complexă și actuală, o influență permanentă a cotidianului în relația omului cu obiectul vestimentar.
Proiectul își propune crearea esteticii unui personaj consumator, avangardist și vizionar, unisex evoluat din estetici feminine, sub influența fenomenului consumului, aflat la anvergura unei noi ideologii religioase, care planează asupra rutinei mileniale a individului.