The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

VERONICA TOMOȘ // POST REALITATE

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • VERONICA TOMOȘ // POST REALITATE
  • VERONICA TOMOȘ // POST REALITATE
  • VERONICA TOMOȘ // POST REALITATE
  • VERONICA TOMOȘ // POST REALITATE
1/4
Veronica Tomoș este absolventă de licență și masterat la Universtatea de Artă și Design din Cluj-Napoca. În perioada 2017-2018 a luat parte la un internship în cadrul brandului internațional Irina Schrotter. Estetica sa focusează în mare parte pe femeia modernă și nevoile ei.

Post Realitate

Premisa de la s-a pornit în elaborarea lucrări este definirea conceptului de realitate și rolul realității virtuale în societatea actuală. S-a analizat teoretic modul în care a afectat tehnologia oamenii secolului 21, și cum modul nostru de gândire, de percepere a realității s-a schimbat. Colecția "Post-Reality" se concentrează pe femeia modernă, care trăiește în era digitală, și care adoptă cu ușurință noile tehnologii. Acest concept s-a transpus în haine prin imprimeurile digitale, realizate integral în programele de editare a imaginii și prin materialele realizate, ansamblurile devenind un camuflaj contemporan pentru era tehnologică. Hainele realizate sunt ready-to-wear, fiind în mare parte adresate sexului feminin, dar având o latură unisex. Toate tiparele au fost realizate de către designer, creând ținute complete, fiecare piesă putând fi purtată separat, făcând referire la nevoia omului modern de versatilitate.