The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

EMILIA TIMOFTE // FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • EMILIA TIMOFTE // FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA EMILIA TIMOFTE
  • EMILIA TIMOFTE // FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA EMILIA TIMOFTE
  • EMILIA TIMOFTE // FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA EMILIA TIMOFTE
  • EMILIA TIMOFTE // FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA EMILIA TIMOFTE
  • EMILIA TIMOFTE // FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA EMILIA TIMOFTE
1/5
Emilia Timofte a urmat studiile în domeniul fotografiei începând cu anul 2014. Deşi proaspăt absolventă a facultății în cadrul Universității de Arte din Bucureşti, este mai puțin interesată de latura formatoare a practicii artistice, axându-se pe experiment ca bază pentru introspecție.

FRAGMENTARIUM / SYNTOPIA

Omul contemporan, cel al trăirii secvențale, se confruntă cu un ritm artificial, iar diversitatea alternativelor poate duce la apariţia unor complexe şi incapacitatea de a-şi defini propria identitate. În domeniul asrtistic însă, construcția identității, jocul şi artificiile permise pot fi cele mai bune instrumente folisite în continua căutare a eliberării dintr-un sistem de oprimare. Trupul poate fi privit ca o arhitectură evolutivă sau poate pune în discuție ideea de câmp de joc al puterii. Indifererent de perspectivă, prin explorarea „inconştientului fizic”, corpul nu mai este folosit ca subiect, ci ca obiect sau material de lucru. Experimentul tratează tema identității în viziunea postmodernistă.