The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ELENA PÎRVU // INFLUENȚA VERSULUI ÎN ARTELE PLASTICE. DE LA POEZIE LA IMAGINE

Articol / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ELENA PÎRVU // INFLUENȚA VERSULUI ÎN ARTELE PLASTICE. DE LA POEZIE LA IMAGINEELENA PÎRVU
  • ELENA PÎRVU // INFLUENȚA VERSULUI ÎN ARTELE PLASTICE. DE LA POEZIE LA IMAGINEELENA PÎRVU
  • ELENA PÎRVU // INFLUENȚA VERSULUI ÎN ARTELE PLASTICE. DE LA POEZIE LA IMAGINEELENA PÎRVU
  • ELENA PÎRVU // INFLUENȚA VERSULUI ÎN ARTELE PLASTICE. DE LA POEZIE LA IMAGINEELENA PÎRVU
  • ELENA PÎRVU // INFLUENȚA VERSULUI ÎN ARTELE PLASTICE. DE LA POEZIE LA IMAGINEELENA PÎRVU
1/5
Elena Pîrvu a obținut un master de la secția de Pictură a Universității Naționale de Artă, Facultatea de Arte Plastice. Printre expozițiile sale se numără: 2013 - Căminul Artelor Vizuale Gallery București, expoziție colectivă, 2013 - Go Art Projects Gallery București, expoziție colectivă, 2014 - Triade Center Gallery Pitești, expoziție colectivă și 2014 - Universitatea de Studii Economice București, expoziție colectivă.

Influența versului în artele plastice. De la poezie la imagine

Artista a studiat legătura dintre vers și limbaj poetic, o încercare de reproducere cât mai fidelă a cumulului de gânduri, sentimente, emoții, care ajung a se materializa în gest, într-o reprezentare grafică, plastică, de formă subiectivă. Aceasta corelează complexitatea structurii artei poetice cu abundența, multitudinea și aglomerarea gestuală al unui cumul de trăiri redate prin intermediul structurării unei imagini plastice. Nichita Stănescu este de părere că ,,gestul precum și cuvântul rostit au un tip de desfășurare anume, finit, rapid” , iar ,,cuvântul scris nu mai esențializează gestul, ci îl incorporează în totalitatea lui, expulzându-l atunci când se compune în structură poetică”.