Pe 26 octombrie va avea loc al doilea workshop de promovare online organizat de platforma curatoriată de design contemporan Design FEED.
Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice, va povesti participanților despre cum construiești imagine și câștigi clienți prin Social Media. Invitat special Ioana Ciolacu, designer vestimentar.
Ce se va întâmpla la workshop?
Participanții vor învăța cum să facă o strategie, cum să construiasă ecosistemul de canale în social media, cum arată o strategie editorială bazată pe piloni clari de conţinut, pe rutine editoriale, un calendar editorial serios care să îi scutească de întrebarea “eu ce mai postez azi pe insta”, cum se gândeşte o campanie bună cu influenceri.
Cursul este axat pe partea practică, încurajează discuţiile punctuale pe situaţiile brandurilor participanţilor, așa că se vor discuta și exemple concrete — atât de AŞA DA, cât şi de AŞA NU de prezenţa unor branduri pe reţelele sociale.
În plus, participanții vor primi analiză și consultanță cu sugestii de îmbunătățire pentru paginile lor.
La finalul cursului, participanții vor pleca acasă cu materiale printate care să îi ajute la punerea în practică a strategiilor și tacticilor învățate:
• Prezentarea PDF (Print)
• Document cu resurse şi link-uri suplimentare pentru documentare (Print).
• “50 de sfaturi pentru folosirea eficientă a canalelor de social media” — document de sinteză şi de inspiraţie (Print).
Lansat la începutul anului 2017, Design FEED este prima platformă curatoriată de design românesc contemporan. Scopul platformei este să promoveze designul contemporan de calitate şi să educe designerii şi publicul, prin demersuri active pentru dezvoltarea comunităţii.
Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice, va povesti participanților despre cum construiești imagine și câștigi clienți prin Social Media. Invitat special Ioana Ciolacu, designer vestimentar.
Ce se va întâmpla la workshop?
Participanții vor învăța cum să facă o strategie, cum să construiasă ecosistemul de canale în social media, cum arată o strategie editorială bazată pe piloni clari de conţinut, pe rutine editoriale, un calendar editorial serios care să îi scutească de întrebarea “eu ce mai postez azi pe insta”, cum se gândeşte o campanie bună cu influenceri.
Cursul este axat pe partea practică, încurajează discuţiile punctuale pe situaţiile brandurilor participanţilor, așa că se vor discuta și exemple concrete — atât de AŞA DA, cât şi de AŞA NU de prezenţa unor branduri pe reţelele sociale.
În plus, participanții vor primi analiză și consultanță cu sugestii de îmbunătățire pentru paginile lor.
La finalul cursului, participanții vor pleca acasă cu materiale printate care să îi ajute la punerea în practică a strategiilor și tacticilor învățate:
• Prezentarea PDF (Print)
• Document cu resurse şi link-uri suplimentare pentru documentare (Print).
• “50 de sfaturi pentru folosirea eficientă a canalelor de social media” — document de sinteză şi de inspiraţie (Print).
Lansat la începutul anului 2017, Design FEED este prima platformă curatoriată de design românesc contemporan. Scopul platformei este să promoveze designul contemporan de calitate şi să educe designerii şi publicul, prin demersuri active pentru dezvoltarea comunităţii.