Proiectele ȋnscrise ȋn competiția Internetics 2016 vor fi aplaudate și premiate pe 21 noiembrie, la Ateneul Român, ȋncepând cu ora 19:30, ȋntr-o gală prezentată de Răzvan și Dani (Neatza cu Răzvan și Dani). Detalii despre participare pe teodora.calin@institute.ro.
Ȋn cifre, competiția de anul acesta ȋnseamnă 156 de ȋnscrieri, 29 de participanți, cu lucrări pentru 63 de branduri. Agențiile participante: 4ideas Agency, Centrade | Cheil, Cohn and Jansen JWT, Conversion, Digital Star, FCB Bucharest, Golin, Graffiti BBDO, Graffiti PR, Happy Digital, Heist Industries, Jazz, Kaleidoscope Proximity, Kinecto Isobar Bucharest, Kubis Interactive, Leo Burnett România/Publicis One, MRM Worldwide România & McCann Erickson România, MullenLowe Profero, Ogilvy Group, Publicis România/Publicis One, Republika, Saatchi & Saatchi + The Geeks România, SPIDER, Starcom Mediavest Group, Thinkdigital România, Tribal Worldwide România, V8 Interactive, WEBSTYLER (alături de GMP Advertising).
Juriul de anul aceste este condus de Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb India și este format din 32 de specialiști din marketing și comunicare. Ei vor acorda trofee de aur și argint pentru fiecare secdiune de concurs.
După Gala de Premiere, de la 22:30, ne mutăm ȋn Expirat Halele Carol (Str. Constantin Istrati, nr. 1), pentru After Party Internetics by glo iFuse.