Odată cu cea de-a XVIII-a ediție, Internetics Festival, un proiect inițiat de The Institute, își propune să celebreze industria digitală printr-o expoziție de realitate virtuală (VR), realitate augmentată (AR) și instalații digitale - Internetics Interactive Expo. Proiectele vor putea fi văzute și testate între 22 și 25 noiembrie la The Institute Space (Bulevardul Dacia, 12). În așteptarea expoziției, vă invităm să cunoașteți participanții urmărind seria de articole dedicate.
BACKGROUND
OKIO STUDIO este un studio de producție specializat în conținut imersiv și inovator. Cu o mulțime de premii, Okio Studio lucrează cu cei mai talentați și creativi directori și tehnicieni pentru a crea experiențe originale și de înaltă calitate. Dezvoltă conținutul de lungime, precum și conținutul mărcii și însoțește cele mai mari branduri în proiectele de comunicare inovatoare. Produce conținut virtual atât interactiv, cât și non-interactiv, experiențe de Realitate Augmentată și experiențe VR bazate pe locație pentru evenimente.
Se străduiesc întotdeauna să ofere experiențe deosebit de creative și estetice pentru proiectele de lux, să ghideze clienții în a acorda înțeles și emoții creațiilor lor. Conștiincioși și concentrați pe obiectivele clienților, oferă o abordare adaptată, precum și rezultate cuantificate ale impactului proiectelor lor asupra utilizatorilor.
Pierre Zandrowicz este regizor a cărui pasiune pentru povestirea vizuală l-a determinat să creeze o gamă largă de lucrări memorabile și premiate.
Mai recent, a lucrat la mai multe filme de realitate virtuală. Folosind aceste noi tehnici și prin utilizarea inteligentă a imaginilor, Pierre are capacitatea de a crea filme autentice și atrăgătoare, dând adâncime povestirii.
INTERNETICS DIGITAL EXPO PROJECT:
BE THE BOTTLE
Casa franceză Jean Paul Gaultier le permite consumatorilor să-și vadă marca din nou. Okio Studio, în colaborare cu Saint George și Mazarine, a dezvoltat o experiență VR de 360 de grade, în care telespectatorii pot observa o scenă dintr-un punct de vedere al sticlei de parfum.
Acest film scurt oferă o experiență imersivă completă în The Factory, unde marinarii și amazoanele, purtând faimoasele corsete, se plimbă în jurul sticlei de parfum.
Utilizatorul este plasat în centrul filmului: el este sticla de parfum.
Filmul a fost filmat în „S3D VR 360" cu un aparat de fotografiat RED (imaginat și creat de Okio, StG și RVZ).
BACKGROUND
OKIO STUDIO este un studio de producție specializat în conținut imersiv și inovator. Cu o mulțime de premii, Okio Studio lucrează cu cei mai talentați și creativi directori și tehnicieni pentru a crea experiențe originale și de înaltă calitate. Dezvoltă conținutul de lungime, precum și conținutul mărcii și însoțește cele mai mari branduri în proiectele de comunicare inovatoare. Produce conținut virtual atât interactiv, cât și non-interactiv, experiențe de Realitate Augmentată și experiențe VR bazate pe locație pentru evenimente.
Se străduiesc întotdeauna să ofere experiențe deosebit de creative și estetice pentru proiectele de lux, să ghideze clienții în a acorda înțeles și emoții creațiilor lor. Conștiincioși și concentrați pe obiectivele clienților, oferă o abordare adaptată, precum și rezultate cuantificate ale impactului proiectelor lor asupra utilizatorilor.
Pierre Zandrowicz este regizor a cărui pasiune pentru povestirea vizuală l-a determinat să creeze o gamă largă de lucrări memorabile și premiate.
Mai recent, a lucrat la mai multe filme de realitate virtuală. Folosind aceste noi tehnici și prin utilizarea inteligentă a imaginilor, Pierre are capacitatea de a crea filme autentice și atrăgătoare, dând adâncime povestirii.
INTERNETICS DIGITAL EXPO PROJECT:
BE THE BOTTLE
Casa franceză Jean Paul Gaultier le permite consumatorilor să-și vadă marca din nou. Okio Studio, în colaborare cu Saint George și Mazarine, a dezvoltat o experiență VR de 360 de grade, în care telespectatorii pot observa o scenă dintr-un punct de vedere al sticlei de parfum.
Acest film scurt oferă o experiență imersivă completă în The Factory, unde marinarii și amazoanele, purtând faimoasele corsete, se plimbă în jurul sticlei de parfum.
Utilizatorul este plasat în centrul filmului: el este sticla de parfum.
Filmul a fost filmat în „S3D VR 360" cu un aparat de fotografiat RED (imaginat și creat de Okio, StG și RVZ).