The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - MAI 2017

Articol / 21 Iun 2017 / INSTITUTE.RO
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - MAI 2017
1/1
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

1.     Golin si MullenLowe au câștigat marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards – Best Digital MIXX (acordat anual celei mai inovatoare campanii digital), pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale. Aceeași campanie a fost desemnată câștigătoare și la categoria Best Digital PR Campaign, în timp ce trofeul pentru Best Social Media Campaign le-a revenit tot agențiilor Golin și MullenLowe, pentru Electric Castle – Unofficial Partners



2.     Techhub Bucharest, spațiu de coworking dedicat antreprenorilor în tehnologie aniversează patru ani de activitate și își extinde spațiul de birouri și coworking, până la 1.800 de metri pătrați. Mai multe detalii aici



3.     Start-up your life by start-up.ro. Startup Your Life este prima ediție a taberei antreprenoriale a start-up.ro, adică trei zile de training intensiv în antreprenoriat. Participanții vor trece prin etapele de bază ale creării unei companii: cum deschizi o firmă și la ce să ai grijă, ce unelte să folosești pentru a administra compania, cum să te promovezi în mediul online și cum să îți prezinți afacerea în fața investitorilor și partenerilor de afaceri. UNDE -  Hotel Royal din Poiana BrașovCÂND - 22-24 iunie (joi - sâmbătă). Mai multe detalii aici

 

4.     Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive. Prin concursul „eProfesor”, Samsung invită profesorii să creeze conținut digital pentru ore și să acceseze informații și recomandări ce pot stimula creativitatea și implicarea elevilor la clasă. Proiectul face parte din programul “Smart Classroom”, o soluție dedicată unui mediu educațional interactiv, interesant şi colaborativ.



5.     Cum crești rezultate în social media?

Facebook rămâne și în 2017 canalul preferat de marketeri. Conform unui studiu social media realizat de Search Engine Journal la finalul anului trecut, 62% dintre participanți au răspuns că dacă ar trebui să aleagă un singur canal de social media pentru activitățile lor, acesta ar fi cu siguranță Facebook. În România poate fi un canal vital de marketing, prin prisma penetrării imense în rândul internauților (peste 9,6 milioane conturi în România). Pentru postări s-a observat că imaginile calitative și creative însoțite de text scurt, sunt cele care aduc rezultate mai bune, la mică diferență de clipurile video a căror durată, în mod ideal, nu ar trebui să depășească 1 minut. Postările de tip link sunt mai eficiente dacă sunt însoțite de imagini foarte atrăgătoare și de un ‘headline’ care să implice audiența dorită în a acționa (‘Call to Action’). Mai multe detalii aici