The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
  • Andrei Dragomir // Reprezentare / Absență
1/7
Andrei Dragomir este absolvent al Facultății de Filosofie, Universitatea București (promoția 2007) și al Facultății de Arte Plastice (specializarea Grafică) din cadrul Universității Naționale de Arte București (promoția 2016).

REPREZENTARE / ABSENȚĂ

Proiectul este o interpretare în forma animată (2d, digital) a unor performance-uri realizate de Chris Burden și Marina Abramovic și a unor performance scores (texte care descriu acțiunea performată) din curentul Fluxus. Miza proiectului este explorarea relației dintre performance și reprezentare, folosind animația ca mediu de expresie, în special capacitatea animației de a „documenta” o lucrare de performance art.


Spre deosebire de film sau fotografie, animația nu are o relație directă cu obiecte reale, ci este o construcție mai mult sau mai puțin virtuală. Acest aspect virtual inerent filmului de animație este folosit pentru a oglindi felul în care temporalitatea și corporalitatea prezente în lucrările de performance art sunt filtrate și reimaginate de un public absent de la evenimentul inițial și care are acces doar la documentația acestuia.