The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Daniela Gaie // CMYK - joc de societate

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Daniela Gaie // CMYK - joc de societate
  • Daniela Gaie // CMYK - joc de societate
  • Daniela Gaie // CMYK - joc de societate
1/3
Proaspăt absolventă a Universitații Naționale de Arte din București (în 2016), Daniela Gaie își axează cariera artistică pe instalații, cu o abordare puternic influențată de minimalism și geometrie.

CMYK - JOC DE SOCIETATE

CMYK reprezintă abilitatea omului de a-și crea scopuri constant și de a se adapta, sub forma unui joc de societate, ușor neconvențional datorită faptului că nu își propune să impună jucătorului un început și un final cert al jocului sau un set de reguli detaliate, acestea rămânând la alegerea jucătorilor. Natura omului este una programată pentru evoluție, în constantă mișcare, în căutarea continuă a ceva mai bun decât are deja, ceea ce-l face imprevizibil de cele mai multe ori.
 
 
Jocul este realizat complet din hârtie, respectând regulile clasice ale jocurilor de societate: tabla de joc, pionii, zarul și cartonașele cu instrucțiuni, care au ca scop să ajute sau să încurce. Ca vizual, jocul se îndreaptă către o perspectivă cu influențe minimaliste, forme simple și geometrice, aranjate fără un plan. Din moment ce jocul urmareste imprevizibilitatea, la fel și imaginea vizuală este interpretabilă pentru fiecare individ în parte. Inspirația provine chiar de la capitală, Bucureștiul. Piramidele sunt aglomerate în centrul platformei, risipindu-se la periferia acesteia. Printre ele trec linii subțiri care despart platforma în diferite zone, linii asociate cu harta metroului din București.