Diana a urmat cursurile de licență și masterat a Facultății de Arte Decorative și Design, specializarea Modă-Design vestimentar din cadrul Universității de Artă și Design, Cluj-Napoca. Pe durata studiilor a efectuat un stagiu de practică în Londra, la brandul Marios Schwab și un stagiu la Paris, în cadrul companiei Rainbowwave.
Colecția a avut ca punct de pornire un domeniu de studiu numit cultură vizuală, domeniu care nu depinde de imaginile în sine ci de tendința modernă de a vizualiza existența. Astfel prin intermediul colecției, designerul încearcă să exploreze failibilitatea percepției vizuale.
Colecția a avut ca punct de pornire un domeniu de studiu numit cultură vizuală, domeniu care nu depinde de imaginile în sine ci de tendința modernă de a vizualiza existența. Astfel prin intermediul colecției, designerul încearcă să exploreze failibilitatea percepției vizuale.
„Seeing is much more than beleiveing.” Pe scurt, a vedea nu înseamnă a crede, ci a interpreta. Imaginile vizuale reușesc sau eșuează în funcție de măsura în care noi le putem interpreta cu succes.
„Seeing is not believing but interpreting.” Ochii noştri au fost reduşi la rolul unor instrumente de identificare şi măsurare; în consecinţă, suferim (…) din cauza incapacităţii noastre de a descoperi sensul celor văzute.
Procesul percepției vizuale este susceptibil erorilor, în urma cărora pot rezulta fenomene de tipul iluziilor optice. Totodată aceste erori pot fi utilizate în vederea manipulării percepției.