Primul loc al clasamentului îl ocupă inițiativa ingenioasă a celor de la Jazz prin care supun populația unui test de conștientizare. Materialul, care face parte din campania Creditare responsabilă a Provident, a lansat întrebarea “Câți oameni citesc detaliile pe care instituțiile financiare la pun în reclame?” – iar răspunsul a venit la scurt timp după: 1 din 7,7 milioane de români. Mințile creative care au condus la aflarea acestui răspuns sunt: Mihai Stoica & Maria Guseth (Art Directors) și Miruna Dumitrescu & George Bucurescu (Copywriters).
“Am apreciat cǎ execuţia Testului de conştientizare a fost una simplǎ şi curatǎ, pornitǎ de la o problemǎ adresatǎ în fel şi chip de foarte multǎ vreme, mai ales în categoria produselor financiare, “the small print”. Cu atât mai mult cǎ e vorba despre o promoţie (care prin excelenţǎ ştie sǎ “urle” cât mai big şi cât mai bold) mascatǎ în propriul ei disclaimer. Sper cǎ şi revealul sǎ ajungǎ la toţi cei 7,7 milioane de români care data viitoare, în vânǎtoarea dupǎ premii garantate, sǎ primeascǎ mǎcar informaţiile de care au nevoie”, declarǎ Diana Papuc, Freelance Art Director & membru ADC România.
Locul secund a fost desemnat celor de la UM Studios cu Prelungește Vara, campanie implementată pentru KFC. Inițiativa care îți cere să îl ții ocupat pe Fuego și prin care produsele Krushers vor rămâne mai mult timp în restaurantele KFC îi are în spate pe Adela Dan - Head of Content şi Ioana Dinu – Copywriter.
Locul trei este ocupat luna aceasta de McCann Worldgroup România, pentru Vodafone – Race Ready: o idee care duce tehnologia la altitudine prin experiențe de ultimă generație. Echipa care a lucrat pe proiect a fost formatǎ din Daniel Strugariu, Senior Art Director și Ruxandra Papuc, Copywriter.
Mențiunile lunii îi vizează pe:
• Momentum EMC / MCCANN WORLDGROUP ROMANIA cu: “Bar of the world”, local top spin, ca parte din campania de Credential “There is more behind the star” pentru Heineken, realizată de Ramon Gorjanu-Radu (Senior Art Director), Javier Gelpi (Senior Copywriter) și Alecsandra Popa (Copywriter);
•St. Brendan care au creat “Numa’ bere craft” pentru Klausen Burger. Materialele sunt semnate Alex Mălăescu (Art Director) și Andy Daniluc (Copywriter);
• Gavrilă & Asociații pentru Entrance, al căror proiect – Entrance Peep Show – este creat de Alina Gavrilă-Borțun & Julien Britnic.
“Am apreciat cǎ execuţia Testului de conştientizare a fost una simplǎ şi curatǎ, pornitǎ de la o problemǎ adresatǎ în fel şi chip de foarte multǎ vreme, mai ales în categoria produselor financiare, “the small print”. Cu atât mai mult cǎ e vorba despre o promoţie (care prin excelenţǎ ştie sǎ “urle” cât mai big şi cât mai bold) mascatǎ în propriul ei disclaimer. Sper cǎ şi revealul sǎ ajungǎ la toţi cei 7,7 milioane de români care data viitoare, în vânǎtoarea dupǎ premii garantate, sǎ primeascǎ mǎcar informaţiile de care au nevoie”, declarǎ Diana Papuc, Freelance Art Director & membru ADC România.
Locul secund a fost desemnat celor de la UM Studios cu Prelungește Vara, campanie implementată pentru KFC. Inițiativa care îți cere să îl ții ocupat pe Fuego și prin care produsele Krushers vor rămâne mai mult timp în restaurantele KFC îi are în spate pe Adela Dan - Head of Content şi Ioana Dinu – Copywriter.
Locul trei este ocupat luna aceasta de McCann Worldgroup România, pentru Vodafone – Race Ready: o idee care duce tehnologia la altitudine prin experiențe de ultimă generație. Echipa care a lucrat pe proiect a fost formatǎ din Daniel Strugariu, Senior Art Director și Ruxandra Papuc, Copywriter.
Mențiunile lunii îi vizează pe:
• Momentum EMC / MCCANN WORLDGROUP ROMANIA cu: “Bar of the world”, local top spin, ca parte din campania de Credential “There is more behind the star” pentru Heineken, realizată de Ramon Gorjanu-Radu (Senior Art Director), Javier Gelpi (Senior Copywriter) și Alecsandra Popa (Copywriter);
•St. Brendan care au creat “Numa’ bere craft” pentru Klausen Burger. Materialele sunt semnate Alex Mălăescu (Art Director) și Andy Daniluc (Copywriter);
• Gavrilă & Asociații pentru Entrance, al căror proiect – Entrance Peep Show – este creat de Alina Gavrilă-Borțun & Julien Britnic.