Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.
Real Time Marketing made in RO
Martie a debutat cu un moment de real time marketing prezent în toată presa din România. Senatorul Bernie Sanders, candidat la președinția SUA, a postat pe Twitter un mesaj în care spunea că internetul bucureștenilor este mai rapid decât în majoritarea statelor unite.
Formularea a declanșat o serie de comentarii negative în social media, care a culminat cu site-ul berniespeedtest, care a invită userii să își testeze viteza internetului și să genereze comentarii imaginate ale lui Sanders.
Al doilea moment bine valorificat de agenții a fost check in-ul greșit al lui Snoop Dogg în comuna Bogata, Mureș. Kinecto a răspuns cu un site de branding pentru Bogata: visitbogata.com.
Comuna cu 2000 de locuitori a devenit “the best place for chillin’”, iar reacțiile încă apar prin inițiative din sfera culturală de popularizare a locului.
Wikipedia meets Romania
O altă personalitate a avut luna trecută primul contact cu spațiul românesc, de data asta nu din greșeală. Jimmy Wales, fondatorul Wikipedia, a acceptat invitația McCann Erickson Romania și a participat la a patra ediție a “McCann/ Thiess Conferences”. A vorbit despre cele mai recente proiecte ale platformei, despre cum a început Wikipedia și despre planuri de viitor. Accesul la informație a devenit mult mai simplu în cei 15 ani în care site-ul a ajuns pe locul cinci in topul celor mai accesate platforme online, dupa Google, Yahoo, Microsoft și Facebook.
Laboratorul digital pentru învățământ incluziv
Tot din sfera demersurilor pentru educație, Fundația Orange a realizat împreună cu Școala Generală Nr.190 din capitală un laborator digital pentru educație incluzivă. Proiectul susține dezvoltarea procesului de învățare al copiilor cu cerințe educaționale speciale. Cu ajutorul tehnologiei, laboratorul răspunde atât nevoilor copiilor cu dizabilități cauzate de afecțiuni de văz și auz, cât și elevilor supradotați. Mai multe detalii găsiți aici.
KFC Wi-Fi Test
Și KFC încurajează educația în ultima campanie lansată de MRM Worldwide România. Plecând de la rezultatele din ce în ce mai slabe la examenul de bacalaureat ale ultimilor ani, KFC oferă wi-fi gratuit elevilor în schimbul unor întrebări de cultură generală. Întrebările sunt inspirate din cărțile de pregătire pentru examenul final.
Romanian Gamers
Explored behaviours
Starcom a lansat luna trecută un nou infografic de urmărit de la un capăt la altul. “The Romanian Gamers” face portretul consumatorului de jocuri online și îi schițează obiceiurile. 59% din populația online majoră a României se joacă. De ce, când și ce aflați dând click mai jos.
Institute, The Magazine - ediția de Brașov
La final de martie a apărut noul număr Institute, THE Magazine, dedicat industriilor creative din Brașov. Evoluția industriei de IT și a segmentului de start-up-uri din sfera de tehnologie sunt un motiv de optimism pentru dezvoltarea multidisciplinar-creativă a orașului. Veți putea citi despre ALT Brașov - Clusterul pentru Inovare și Tehnologie, Agilehub - asociație non-guvernamentală care oferă pregătire în domeniul tehnologiei, Laborazon - Maker Space-ul creatorilor din domeniul artei și tehnologiei, Pentalog, Bluemind Software și platforma TimeWalk, AerialMedia, rosoftlab și sistemul de navigare indoor Vanilla NAV, 3sstudio și Paul Bulencea cu aplicația Sideview, ATI Studios cu aplicația Mondly Languages.
Real Time Marketing made in RO
Martie a debutat cu un moment de real time marketing prezent în toată presa din România. Senatorul Bernie Sanders, candidat la președinția SUA, a postat pe Twitter un mesaj în care spunea că internetul bucureștenilor este mai rapid decât în majoritarea statelor unite.
Formularea a declanșat o serie de comentarii negative în social media, care a culminat cu site-ul berniespeedtest, care a invită userii să își testeze viteza internetului și să genereze comentarii imaginate ale lui Sanders.
Al doilea moment bine valorificat de agenții a fost check in-ul greșit al lui Snoop Dogg în comuna Bogata, Mureș. Kinecto a răspuns cu un site de branding pentru Bogata: visitbogata.com.
Comuna cu 2000 de locuitori a devenit “the best place for chillin’”, iar reacțiile încă apar prin inițiative din sfera culturală de popularizare a locului.
Wikipedia meets Romania
O altă personalitate a avut luna trecută primul contact cu spațiul românesc, de data asta nu din greșeală. Jimmy Wales, fondatorul Wikipedia, a acceptat invitația McCann Erickson Romania și a participat la a patra ediție a “McCann/ Thiess Conferences”. A vorbit despre cele mai recente proiecte ale platformei, despre cum a început Wikipedia și despre planuri de viitor. Accesul la informație a devenit mult mai simplu în cei 15 ani în care site-ul a ajuns pe locul cinci in topul celor mai accesate platforme online, dupa Google, Yahoo, Microsoft și Facebook.
Laboratorul digital pentru învățământ incluziv
Tot din sfera demersurilor pentru educație, Fundația Orange a realizat împreună cu Școala Generală Nr.190 din capitală un laborator digital pentru educație incluzivă. Proiectul susține dezvoltarea procesului de învățare al copiilor cu cerințe educaționale speciale. Cu ajutorul tehnologiei, laboratorul răspunde atât nevoilor copiilor cu dizabilități cauzate de afecțiuni de văz și auz, cât și elevilor supradotați. Mai multe detalii găsiți aici.
KFC Wi-Fi Test
Și KFC încurajează educația în ultima campanie lansată de MRM Worldwide România. Plecând de la rezultatele din ce în ce mai slabe la examenul de bacalaureat ale ultimilor ani, KFC oferă wi-fi gratuit elevilor în schimbul unor întrebări de cultură generală. Întrebările sunt inspirate din cărțile de pregătire pentru examenul final.
Romanian Gamers
Explored behaviours
Starcom a lansat luna trecută un nou infografic de urmărit de la un capăt la altul. “The Romanian Gamers” face portretul consumatorului de jocuri online și îi schițează obiceiurile. 59% din populația online majoră a României se joacă. De ce, când și ce aflați dând click mai jos.
Institute, The Magazine - ediția de Brașov
La final de martie a apărut noul număr Institute, THE Magazine, dedicat industriilor creative din Brașov. Evoluția industriei de IT și a segmentului de start-up-uri din sfera de tehnologie sunt un motiv de optimism pentru dezvoltarea multidisciplinar-creativă a orașului. Veți putea citi despre ALT Brașov - Clusterul pentru Inovare și Tehnologie, Agilehub - asociație non-guvernamentală care oferă pregătire în domeniul tehnologiei, Laborazon - Maker Space-ul creatorilor din domeniul artei și tehnologiei, Pentalog, Bluemind Software și platforma TimeWalk, AerialMedia, rosoftlab și sistemul de navigare indoor Vanilla NAV, 3sstudio și Paul Bulencea cu aplicația Sideview, ATI Studios cu aplicația Mondly Languages.