În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
Noiembrie
McCann Erickson este agenția care ocupă în luna noiembrie atât primul loc, cât și cel de-al doilea în topul celor mai creative idei, realizat de către membrii Art Directors Club România. Campaniile câștigătoare au fost realizate pentru brandurile KFC și Sprite. Three este agenția care urcă în top alături de McCann Erickson, pe poziția a treia cu campania Zânul Antreprenor.
Sprite Doza de Adevăr, cea de-a doua campanie premiată, încurajează cosumatorii să recunoască adevărul gol-goluț de pe dozele de Sprite. Acestea afișează, pe măsură ce doza se încălzește, una dintre cele 31 de combinații de replici. Pentru curajoși, Sprite lansează periodic provocări de adevăr pe pagina de Facebook a brandului.
Noiembrie
McCann Erickson este agenția care ocupă în luna noiembrie atât primul loc, cât și cel de-al doilea în topul celor mai creative idei, realizat de către membrii Art Directors Club România. Campaniile câștigătoare au fost realizate pentru brandurile KFC și Sprite. Three este agenția care urcă în top alături de McCann Erickson, pe poziția a treia cu campania Zânul Antreprenor.
1. Idee: KFC Christmas Bucket
Brand: KFC
Agenție: McCann Erickson
Echipa: Lia Bira (Art Director) & Alexandru Vasile (Copywriter)
KFC Christmas Bucket, campania de promovare a unui nou produs, lansat in ediție limitată, beneficiază de trei spoturi TV (Salveaz-o pe mama, Salvează-l pe tata, Salvează-l pe Athos), ce ilustrează eforturile depuse de membrii familiei pentru pregătirea sărbătorilor perfecte. KFC invită astfel consumatorii să se bucure de zile relaxante cu noul Christmas Bucket. În plus, cu această ocazie, KFC lansează și o platformă online ȋn care vizitatorii vor putea compune propriul colind de sărbători pentru cei dragi.
“Spoturile ȋmi amintesc de filmele lui Wes Anderson și atenția lui pentru detalii, iar toate trei personajele sunt savuroase și bine construite. KFC continuă să facă work bun ȋn stilul caracteristic. Simt că urmează o lună interesantă ȋn spiritul sărbătorilor, cu branduri care se ȋntrec ȋn cele mai bune idei de Crăciun – și asta e bine!”, declară Andrei Borțun (CEO The Institute & membru ADC România)
2. Idee: Sprite - Doza de adevăr
Brand: Sprite
Agenție: McCann Erickson
Echipa: Lia Bira // Art Director & Alexandru Vasile // Copywriter
Sprite Doza de Adevăr, cea de-a doua campanie premiată, încurajează cosumatorii să recunoască adevărul gol-goluț de pe dozele de Sprite. Acestea afișează, pe măsură ce doza se încălzește, una dintre cele 31 de combinații de replici. Pentru curajoși, Sprite lansează periodic provocări de adevăr pe pagina de Facebook a brandului.
3. Ideea: Zânul Antreprenor
Brand: Banca Transilvania
Agentie: Three
Echipa: Francisc Zinz // Art Director & Sabin Staicu // Copywriter
Zânul Antreprenor, campanie realizată de Three pentru Banca Transilvania, îl are în rolul principal chiar pe cel care a jucat rolul Zânului. De data aceasta îi prezintă adevărata identitate, iar clienții află că și acesta este, la rândul lui, un antreprenor și client al Băncii Transilvania. Întreaga sa poveste este aici.
Următoarele trei mențiuni se acordă pentru ideile Miss Marion Davies - Coca-Cola (restaurarea picturii murale din Arad by Coca-Cola)– McCann Erickson, #sarbatorileinspira - Orange Moldova – Publicis Moldova și Electrecord 2016 – Headvertising.