ADC România prezintǎ cele mai bune lucrǎri de Digital, Print, OOH și Experiential/BTL ale lunii august. Lucrarea Lunii revine campaniei Some ”visited” us in 1968 a Centrului Ceh, care primește și primul loc la secțiunea OOH.
LUCRAREA LUNII
Lucrarea care a strâns în această lună cel mai mare număr de puncte este execuția celor de la Centrul Ceh, ca urmare a împlinirii a 50 de ani de la momentul istoric denumit „Primăvara de la Praga”.
Textul: Some ”visited” us in 1968. You did not. So visit us in 2018! este o apreciere către refuzul României de a invada Cehoslovacia în 1968. Echipa din spatele ideii este formată din Frantisek Zachoval (directorul Centrului Ceh) // Concept & Text și Andrei Turenici // Graphic Designer.
Arpad Rezi, membru ADC*RO & Co-Creative Director Mainstage declarǎ: „Un print foarte deştept! Typo simplu dar nu simplist, corect. Foarte british. Când l-am zǎrit pe Facebook mi-am zis un - zici cǎ nu-i din România! Da’ puteam fi noi, ori albanezii. Te prinzi dacǎ n-ai chiulit la orele de istorie din a 12 -a. Print deştept pentru target asemenea. E ca o intervenţie de-ale lui Cornel Dinu într-o emisiune sportivǎ cu veşnicii invitaţi monosilabici în care vine el care comparǎ strategia lui Mourinho cu cea a lui Napoleon din lupta de la Waterloo.”
DIGITAL
Primul loc al acestei categorii revine campaniei Chill Battle a celor de la Kubis Interactive pentru Ursus Cooler. Echipa care a stat la baza battle-ului de chill dintre Sergiu și Costel este formată din Alina Răduț & George Ștefan (Art Directors) și Alexandra Horvath & Ioana Negrea (Copywriters).
Pe locul doi se află O mamă la nevoie se cunoaște, un proiect CSR dezvoltat de agenția WOPA pentru Asociația Berarii României, cu Alex Coteţ care se pune în postura de mamǎ pentru a sublinia pericolul consumului de alcool la volan. Ideea aparține echipei: Andrei Deleanu (Copywriter) și Mihai Gheorghiu (Senior Art Director).
O menţiune în categorie merge către campania #SunaUnPrieten gândită de MRM România pentru Metropolitan Life. Ideea aparține echipei: Denisa Armașu (Senior Copywriter) și Răzvan Bănică (Art Director). #SunǎUnPrieten încurajează persoanele să aleagă o asigurare așa cum vor ei și arată consecințele care apar în lipsa acesteia.
PRINT
Locul 1 aparține campaniei Filme pe care vrei să le vezi chiar dacă știi spoilerele pentru ediția a X-a a Festivalului de Film și Istorii de la Râșnov. Ideea creativă aparține agenției MullenLowe România, iar echipa a fost formată din Silviu Antohe (Art Director) și Mihai Costache (copywriter).
Al doilea loc revine etichetelor speciale pentru Sticlele Apa Nova “Viitorul fără plastic” realizate de Mǎdǎlina Buhos // Julien Britnic (Copywriteri) şi Bogdan Petcu (Art Director). Etichetele fac parte dintr-o campanie amplǎ care îşi propune sǎ educe publicul cu privire la riscurile poluǎrii apelor, “Imagineazǎ-ţi o lume fǎrǎ plastic” pentru Apa Nova Bucureşti, campanie dezvoltatǎ de agenţia Porter Novelli PR.
Execuţia Red Cross – Soldier primeşte o menţiune în categoria de Print, o campanie pentru Crucea Roşie Românǎ implementatǎ de Valentin Ionescu (Art Director) și Radu Nantu (Copywriter) din partea MullenLowe România.
OOH
Some "visited" us in 1968 a Centrului Ceh ocupă locul 1 și în secțiunea OOH.
Iar campania Filme pe care vrei să le vezi chiar dacă știi spoilerele, gândită de MullenLowe România pentru ediția a X-a a Festivalului de Film și Istorii de la Râșnov ocupă și locul II la această secțiune.
EXPERIENTIAL / BTL
Mențiune la aceastǎ categorie primeşte agenția McCann Worldgroup România pentru Mastercard Tiny Home. Echipa formată din Mocanu Serban (Art Director) și Ruxandra Andrei (Copywriter) a venit cu o soluție creativă la problema observată de Mastercard: lipsa cazărilor în timpul festivalurilor de muzică.
Astfel că Mastercard și McCann Worldgroup România au transformat experiența participanților la festivalurile de muzică prin amplasarea unei case sustenabile chiar în inima festivalului, fie că vorbim de Electric Castle sau de SummerWell.
LUCRAREA LUNII
Lucrarea care a strâns în această lună cel mai mare număr de puncte este execuția celor de la Centrul Ceh, ca urmare a împlinirii a 50 de ani de la momentul istoric denumit „Primăvara de la Praga”.
Textul: Some ”visited” us in 1968. You did not. So visit us in 2018! este o apreciere către refuzul României de a invada Cehoslovacia în 1968. Echipa din spatele ideii este formată din Frantisek Zachoval (directorul Centrului Ceh) // Concept & Text și Andrei Turenici // Graphic Designer.
Arpad Rezi, membru ADC*RO & Co-Creative Director Mainstage declarǎ: „Un print foarte deştept! Typo simplu dar nu simplist, corect. Foarte british. Când l-am zǎrit pe Facebook mi-am zis un - zici cǎ nu-i din România! Da’ puteam fi noi, ori albanezii. Te prinzi dacǎ n-ai chiulit la orele de istorie din a 12 -a. Print deştept pentru target asemenea. E ca o intervenţie de-ale lui Cornel Dinu într-o emisiune sportivǎ cu veşnicii invitaţi monosilabici în care vine el care comparǎ strategia lui Mourinho cu cea a lui Napoleon din lupta de la Waterloo.”
DIGITAL
Primul loc al acestei categorii revine campaniei Chill Battle a celor de la Kubis Interactive pentru Ursus Cooler. Echipa care a stat la baza battle-ului de chill dintre Sergiu și Costel este formată din Alina Răduț & George Ștefan (Art Directors) și Alexandra Horvath & Ioana Negrea (Copywriters).
Pe locul doi se află O mamă la nevoie se cunoaște, un proiect CSR dezvoltat de agenția WOPA pentru Asociația Berarii României, cu Alex Coteţ care se pune în postura de mamǎ pentru a sublinia pericolul consumului de alcool la volan. Ideea aparține echipei: Andrei Deleanu (Copywriter) și Mihai Gheorghiu (Senior Art Director).
O menţiune în categorie merge către campania #SunaUnPrieten gândită de MRM România pentru Metropolitan Life. Ideea aparține echipei: Denisa Armașu (Senior Copywriter) și Răzvan Bănică (Art Director). #SunǎUnPrieten încurajează persoanele să aleagă o asigurare așa cum vor ei și arată consecințele care apar în lipsa acesteia.
Locul 1 aparține campaniei Filme pe care vrei să le vezi chiar dacă știi spoilerele pentru ediția a X-a a Festivalului de Film și Istorii de la Râșnov. Ideea creativă aparține agenției MullenLowe România, iar echipa a fost formată din Silviu Antohe (Art Director) și Mihai Costache (copywriter).
Al doilea loc revine etichetelor speciale pentru Sticlele Apa Nova “Viitorul fără plastic” realizate de Mǎdǎlina Buhos // Julien Britnic (Copywriteri) şi Bogdan Petcu (Art Director). Etichetele fac parte dintr-o campanie amplǎ care îşi propune sǎ educe publicul cu privire la riscurile poluǎrii apelor, “Imagineazǎ-ţi o lume fǎrǎ plastic” pentru Apa Nova Bucureşti, campanie dezvoltatǎ de agenţia Porter Novelli PR.
Execuţia Red Cross – Soldier primeşte o menţiune în categoria de Print, o campanie pentru Crucea Roşie Românǎ implementatǎ de Valentin Ionescu (Art Director) și Radu Nantu (Copywriter) din partea MullenLowe România.
OOH
Some "visited" us in 1968 a Centrului Ceh ocupă locul 1 și în secțiunea OOH.
Iar campania Filme pe care vrei să le vezi chiar dacă știi spoilerele, gândită de MullenLowe România pentru ediția a X-a a Festivalului de Film și Istorii de la Râșnov ocupă și locul II la această secțiune.
EXPERIENTIAL / BTL
Mențiune la aceastǎ categorie primeşte agenția McCann Worldgroup România pentru Mastercard Tiny Home. Echipa formată din Mocanu Serban (Art Director) și Ruxandra Andrei (Copywriter) a venit cu o soluție creativă la problema observată de Mastercard: lipsa cazărilor în timpul festivalurilor de muzică.
Astfel că Mastercard și McCann Worldgroup România au transformat experiența participanților la festivalurile de muzică prin amplasarea unei case sustenabile chiar în inima festivalului, fie că vorbim de Electric Castle sau de SummerWell.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni. Call-ul de acum vizeazǎ luna septembrie, cu proiecte apǎrute în perioada 26 august – 25 septembrie 2018, pe fiecare dintre cele şase categorii: TV, Radio, Print, Outdoor, Digital, Experiential / BTL.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania