La final de 2017 îi regăsim în fruntea Top 3 ADC*RO pe cei de la Sector 7 cu Hotline Zoot, fiind urmați de Cohn&Jansen JWT cu Vă Vedem – Ads Campaign și MSLGROUP The Practice pentru Medlife – Prima operație pe creier transmisă live 360 VR.
Dacă în luna noiembrie, Zoot se afla pe lista mențiunilor în topul ADC, în decembrie sunt ocupanții primului loc alături de Sector 7 cu o campanie despre ce să nu cumperi de sărbători, la care au lucrat Alex Coteț (Copywriter), Alina Nechita și Alexandra Mateescu (Art Directors).
Andy Daniluc, membru ADC*RO și Founder & Director Cake spune că: “E greu să faci orice pentru Crăciun, Paște, Valentine’s Day care să nu fie done before, sau măcar să pară fresh. Deși hotline-uri s-au tot făcut, mi-a plăcut premisa despre “te sfătuim ce cadouri să nu iei”. O activare insightful, bine scrisă și executată, care probabil a și ajutat câțiva oameni să nu se prezinte cu pijamale sau seturi deodorant + spray din supermarket sub pom".
Pe locul 2 în top se află Vă Vedem (Ads Campaign) de la Cohn&Jansen JWT pentru Centrul Român de Politici Europene, o campanie care funcționează prin strângerea de donații online pentru ad-uri cu mesajul vă vedem care ajung la parlamentarii români. Ad-urile microtargetate pe zona Palatul Parlamentului le vor fi afișate pe paginile de Facebook sau pe alte site-uri relevante accesate de parlamentari în orele de lucru petrecute pe internet. La proiect au lucrat Octavian Budai (Art Director) și Alex Negoescu (Copywriter).
La finalul listei găsim inițiativa originală a celor de la MSLGROUP The Practice și MedLife care au realizat prima transmisie live 360 VR a unei operații pe creier. Materialul final are o durată de 6 ore, iar pentru acesta a fost nevoie de 8 camere de filmat și a implicat 3 medici și 3 asistente. Inițiativa face parte din campania MedLife Tehnologia de mâine și are în vedere avantajele evoluției tehnologiei în medicină astăzi. La proiect au lucrat Anca Gheorghe – Head of Experience & Events, Oana-Andreea Logigan – PR Director și Mara Balaban - PR Specialist.
Printre mențiunile lui decembrie se află:
• Vodafone - Istori@ Biblioteca Digitală: un proiect pentru Vodafone în parteneriat cu Biblioteca Humanitas al agenției FCB Bucharest. Acesta lansează o nouă secțiune în aplicația Biblioteca Digitală, o metodă alternativă de a învăța istorie, al cărei conținut împrumută informațiile ultimei ediții din manualul de clasa a VIII-a publicat de Humanitas. Ideea s-a materializat prin aportul lui Arpad Fekete (Art Director), Andrei Mihăilescu și Radu Constantinescu (Copywriters);
• Mega Image - Produs imposibil de cumpărat: o campanie de conștientizare privind donarea de sânge realizată de McCann Bucharest. Lanțul a introdus pe rafturile a 20 dintre magazinele sale un produs care nu este de vânzare și care semnalizează problema donării. La proiect au colaborat Rafaela Beldie (Copywriter) & Radu Şoimulescu (Art Director);
• FRR - The Training Billboard: FCB Bucharest pentru Federația Română de Rugby. Pentru a atrage oamenii către două meciuri de rugby ale echipei naționale Stejari (și către rugby în general), proiectul și-a propus să transforme în mod neconvențional panourile publicitare în porți de rugby la care trecătorii se pot antrena. Echipa care a lucrat la proiect îi grupează pe Olivia Spânu (Copywriter) și Viorel Holovaci (Art Director).
Top 3 ADC 2017 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Ideea Anului (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2017), Clientul Anului şi Echipa Anului (Art Director & Copywriter). Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
Dacă în luna noiembrie, Zoot se afla pe lista mențiunilor în topul ADC, în decembrie sunt ocupanții primului loc alături de Sector 7 cu o campanie despre ce să nu cumperi de sărbători, la care au lucrat Alex Coteț (Copywriter), Alina Nechita și Alexandra Mateescu (Art Directors).
Andy Daniluc, membru ADC*RO și Founder & Director Cake spune că: “E greu să faci orice pentru Crăciun, Paște, Valentine’s Day care să nu fie done before, sau măcar să pară fresh. Deși hotline-uri s-au tot făcut, mi-a plăcut premisa despre “te sfătuim ce cadouri să nu iei”. O activare insightful, bine scrisă și executată, care probabil a și ajutat câțiva oameni să nu se prezinte cu pijamale sau seturi deodorant + spray din supermarket sub pom".
Pe locul 2 în top se află Vă Vedem (Ads Campaign) de la Cohn&Jansen JWT pentru Centrul Român de Politici Europene, o campanie care funcționează prin strângerea de donații online pentru ad-uri cu mesajul vă vedem care ajung la parlamentarii români. Ad-urile microtargetate pe zona Palatul Parlamentului le vor fi afișate pe paginile de Facebook sau pe alte site-uri relevante accesate de parlamentari în orele de lucru petrecute pe internet. La proiect au lucrat Octavian Budai (Art Director) și Alex Negoescu (Copywriter).
La finalul listei găsim inițiativa originală a celor de la MSLGROUP The Practice și MedLife care au realizat prima transmisie live 360 VR a unei operații pe creier. Materialul final are o durată de 6 ore, iar pentru acesta a fost nevoie de 8 camere de filmat și a implicat 3 medici și 3 asistente. Inițiativa face parte din campania MedLife Tehnologia de mâine și are în vedere avantajele evoluției tehnologiei în medicină astăzi. La proiect au lucrat Anca Gheorghe – Head of Experience & Events, Oana-Andreea Logigan – PR Director și Mara Balaban - PR Specialist.
Printre mențiunile lui decembrie se află:
• Vodafone - Istori@ Biblioteca Digitală: un proiect pentru Vodafone în parteneriat cu Biblioteca Humanitas al agenției FCB Bucharest. Acesta lansează o nouă secțiune în aplicația Biblioteca Digitală, o metodă alternativă de a învăța istorie, al cărei conținut împrumută informațiile ultimei ediții din manualul de clasa a VIII-a publicat de Humanitas. Ideea s-a materializat prin aportul lui Arpad Fekete (Art Director), Andrei Mihăilescu și Radu Constantinescu (Copywriters);
• Mega Image - Produs imposibil de cumpărat: o campanie de conștientizare privind donarea de sânge realizată de McCann Bucharest. Lanțul a introdus pe rafturile a 20 dintre magazinele sale un produs care nu este de vânzare și care semnalizează problema donării. La proiect au colaborat Rafaela Beldie (Copywriter) & Radu Şoimulescu (Art Director);
• FRR - The Training Billboard: FCB Bucharest pentru Federația Română de Rugby. Pentru a atrage oamenii către două meciuri de rugby ale echipei naționale Stejari (și către rugby în general), proiectul și-a propus să transforme în mod neconvențional panourile publicitare în porți de rugby la care trecătorii se pot antrena. Echipa care a lucrat la proiect îi grupează pe Olivia Spânu (Copywriter) și Viorel Holovaci (Art Director).
Top 3 ADC 2017 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Ideea Anului (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2017), Clientul Anului şi Echipa Anului (Art Director & Copywriter). Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania