The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018

Articol / 12 Mar 2018 / INSTITUTE.RO
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018BRD // Eroi Necunoscuti
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018KFC // Smart Menu
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018JobZZ.ro
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Baneasa Shopping City // The Fashion Experiment
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Inimi cusute
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Toortitzi
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Ursus // Epic Delivery
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Vodafone // Cea mai buna retea te sarbatoreste
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Media Galaxy // Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi
  • Top 3 ADC*RO // Ianuarie & Februarie 2018Coca Cola // WOAH
1/10
Top 3 ADC se întoarce, cu primele douǎ luni din an: ianuarie şi februarie. Topul premiazǎ day to day work, idei şi proiecte fǎcute de agenţii, de freelanceri sau de cǎtre creativi din zone conexe.

Ianuarie

Pe primul loc în topul lunii ianuarie se situează noua campanie BRD, dedicată împlinirii a 100 de ani de la Marea Unire. „Eroi si necunoscuti” face parte dintr-o serie de spoturi pe care BRD le lansează în fiecare an, în primul calup publicitar din 1 ianuarie. Spotul spune povestea mai puțin cunoscută a fotografului Samoilă Mârza, care pe 1 decembrie 1918 a realizat, la Alba Iulia, singurele fotografii din ziua Marii Uniri. Proiectul a fost conceput de agenția Propaganda Creative Marketing, cu Alexandru Lazăr (Art Director), Roxana Panaitescu și Cătălin Manciuc (Copywriters).



Despre proiectul de pe locul 1, Marius Tianu, membru ADC RO declarǎ:

„Un regizor de talia lui Laurence Dunmore, un subiect cu o inevitabilă vocație epică, un sound-design excelent, un site de promovare bun și un spot tv care i-a convins pe mulți că este trailerul unui lung metraj – povestea lui Samoilǎ Mârza a reușit să strangă pe Youtube mai mult de 3.3 milioane de vizualizări. Dar mai important decât orice, faptul că un personaj real este mai cunoscut acum decât era înainte. Se pare că istoria publicității este ea însăși scrisă de cei care nu renunță. Bravo tuturor!”

Pe locul 2 se află inițiativa celor de la McCann Worldgroup România cu proiectul KFC Smart Menu. Pe lângă lansarea a trei noi produse, campania vine cu o nouă componentă - platforma Smart Jobs. Alin Sârbu – Art Director şi Ioana Munteanu – Copywriter s-au ocupat de proiect.



Pe locul trei în luna ianuarie ADC gǎsim campania celor de la 23 Communication Ideas pentru JobZZ.ro - “Ai nevoie de angajati mai buni?” , cu Bogdan Naumovici – Art Director şi Cǎtǎlin Ciurlau – Copywriter.



Tot pentru luna ianuarie primeşte o menţiune The Fashion Experiment, un proiect marca Geometry Global pentru Bǎneasa Shopping City, care urmărește timp de 30 de zile viețile a 2 oameni obișnuiți, pe conturi de Instagram, construite în paralel. Ideea s-a concretizat prin aportul Ioanei Ichim (Digital Copywriter) și a lui Bogdan Dinu (Digital Art Director).



Februarie


Ȋn Top 3 ADC pe luna februarie, campania câştigǎtoare este Coca-Cola SEEN, realizată de McCann Worldgroup România. Focusul este un serial online, inspirat din chat-urile adolescenților, iar pentru cea mai bună experiență de vizionare, SEEN se accesează de pe mobil, din aplicația WOAH. Echipa de creație este formată din Raluca Circo - Senior Art Director, Miruna Macri - Senior Art Director, Mihai Vasile - Senior Copywriter şi Sandra Bold – Head of Copywriter. 


Laura Iane, membru ADC Ro şi Creative Director pastel apreciazǎ: „Curajos construitǎ pe insight, pe target. O idee care acapareazǎ canalul – telefonul mobil - şi care poate sǎ deschidǎ uşile pentru un nou tip de content.”

Poziția a doua este ocupată de Inima Copiilor prin campania Inimi Cusute, realizată de cei de la Mercury 360. Prin intermediul proiectului #InimiCusute, Asociația Inima Copiilor își propune să redea copiilor șansa la o nouă viață. Andreea Roșcan - Art Director şi Alexandra Jitărel – Copywriter au format echipa de creaţie.



Pe locul trei vin din nou cei de la McCann Worldgroup România pentru brandul Toortitzi. Liftul aratǎ un motiv extra pentru care Toortitzi sunt atât de turtiţi, iar echipa responsabilă de idee este formată din Radu Rebei (Art Director) şi Andrei Mihǎilescu (Copywriter).



Mențiunile lunii februarie:

  • Ursus și Kubis Interactive - Epic Delivery. Prin bǎieţii de la Sector 7 Ursus a ilustrat care sunt cele mai comune/ amuzante scuze atunci când nu vrem să mergem după bere. Din fericire, Ursus a şi gǎsit o soluție să primești berea acasă. Au lucrat la proiect Alina Răduț – Senior Art Director şi Ioana Enache – Senior Copywriter.


  • McCann Worldgroup România - Cea mai bună rețea te sărbătorește. Vodafone sărbătorește viteză și performanța, oferind premii zilnice utilizatorilor aplicației My Vodafone. Echipa: Daniel Strugariu – Art Director şi Ruxandra Papuc – Copywriter.



  • Cap şi Media Galaxy - Nu te lǎsa pǎcǎlit de laptopul tǎu vechi!, o campanie-manifest pentru generaţia millennials. Echipa de proiect: Codin Caradimu şi Radu Râpeanu – Copywriters.



  • ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni. Call-ul de acum vizeazǎ luna martie, cu proiecte apǎrute în perioada 26 februarie – 25 martie 2018.

    ***

    Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

    Mai multe pe:
    www.adcromania.ro
    www.facebook.com/ADCRomania