În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
Proiectul Tradiții în viitor a fost votat de către membrii ADC*RO drept cea mai bună campanie a lunii iulie. Expoziția de la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” a fost ideea MSLGROUP The Practice la care au lucrat Camelia Eremia, Client Service Director; Adriana Diaconu, Head of Social Media și Dana Marin, PR Manager. „M-a surprins pe bune, mi se pare că te face să te oprești și să zici <<cum naiba să fie asta pentru IKEA?? aaa... da, mă, e clar foarte IKEA>>. E un literalism frumos pentru tot ce înseamnă <<ideea>> la IKEA” a declarat Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membru ADC România.
Locul al II-lea a revenit proiectului Ciuc - Transmisiune din lumea nouă, pentru Heineken România implementat de Ogilvy România. Este pentru a doua oara consecutiv când Ciuc – Lumea Nouă se află în Top 3 ADC*RO, de această dată cu două noi execuții care continuă campania “Lumea Noua”, iar echipa care a lucrat la proiect e formata din Adrian Diac, Copywriter și Paul Dersidan, Senior Art Director.
Pe locul III membrii ADC*RO au votat proiectul Scena9 - Din dragoste pentru teatru pentru BRD realizat de Propaganda. Echipa care a lucrat la proiect e formată din Roxana Panaitescu, Copywriter; Alexandru Lazăr, Senior Art Director; Paul Goți, Senior Art Director; Alexandru Tofan, Art Director și Delia Raicu, Junior Art Director.
Ca în fiecare lună, juriul a acordat și trei mențiuni. În luna iulie mentiunile merg la:
Proiect: Banca de Alimente
Client: Crucea Roșie
Agentie: MullenLowe Romania
Echipa: Silviu Antohe, Art Director și Radu Nantu, Copywriter
Proiect: Vodafone Pass
Client: Vodafone România
Agentie: McCann Worldgroup Romania
Echipa: Ruxandra Papuc, Senior Copywriter și Daniel Strugariu, Senior Art Director
Proiect: Gala Societatii Civile – Multumim!
Client: The Institute
Agentie: Rusu+Borțun Brand Growers
Echipa: Art Directors: Bogdan Pop, Silvana Frînculescu, Ovidiu Hodorogea; Copywriter: Miruna Potop si Mircea Crăciun
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.
Proiectul Tradiții în viitor a fost votat de către membrii ADC*RO drept cea mai bună campanie a lunii iulie. Expoziția de la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” a fost ideea MSLGROUP The Practice la care au lucrat Camelia Eremia, Client Service Director; Adriana Diaconu, Head of Social Media și Dana Marin, PR Manager. „M-a surprins pe bune, mi se pare că te face să te oprești și să zici <<cum naiba să fie asta pentru IKEA?? aaa... da, mă, e clar foarte IKEA>>. E un literalism frumos pentru tot ce înseamnă <<ideea>> la IKEA” a declarat Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membru ADC România.
Locul al II-lea a revenit proiectului Ciuc - Transmisiune din lumea nouă, pentru Heineken România implementat de Ogilvy România. Este pentru a doua oara consecutiv când Ciuc – Lumea Nouă se află în Top 3 ADC*RO, de această dată cu două noi execuții care continuă campania “Lumea Noua”, iar echipa care a lucrat la proiect e formata din Adrian Diac, Copywriter și Paul Dersidan, Senior Art Director.
Pe locul III membrii ADC*RO au votat proiectul Scena9 - Din dragoste pentru teatru pentru BRD realizat de Propaganda. Echipa care a lucrat la proiect e formată din Roxana Panaitescu, Copywriter; Alexandru Lazăr, Senior Art Director; Paul Goți, Senior Art Director; Alexandru Tofan, Art Director și Delia Raicu, Junior Art Director.
Ca în fiecare lună, juriul a acordat și trei mențiuni. În luna iulie mentiunile merg la:
Proiect: Banca de Alimente
Client: Crucea Roșie
Agentie: MullenLowe Romania
Echipa: Silviu Antohe, Art Director și Radu Nantu, Copywriter
Proiect: Vodafone Pass
Client: Vodafone România
Agentie: McCann Worldgroup Romania
Echipa: Ruxandra Papuc, Senior Copywriter și Daniel Strugariu, Senior Art Director
Proiect: Gala Societatii Civile – Multumim!
Client: The Institute
Agentie: Rusu+Borțun Brand Growers
Echipa: Art Directors: Bogdan Pop, Silvana Frînculescu, Ovidiu Hodorogea; Copywriter: Miruna Potop si Mircea Crăciun
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.