În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
În luna mai, membrii ADC România au ales ca locul 1 să meargă la McCann Worldgroup România pentru Campania Coca-Cola // Brățara oficială a verii. . Echipa care a lucrat la campanie a fost formată din Alexandru Vasile, Senior Copywriter și Lia Bira, Senior Art Director
"Orice inițiativă de a integra ceva atât de abstract și neprietenos precum un cod unic promoțional într-o experiență inedită de branding sau packaging este un lucru lăudabil – iar Coca Cola ne-a demonstrat în repetate rânduri că nu se teme să intervină asupra produsului pentru a oferi consumatorilor o astfel de experiență. De fiecare dată când această integrare se face armonios, legând premiile promoției de mecanica acesteia, prin concept, campania este un exemplu de luat aminte" a declarat Raluca Eftimie, Group Creative Director Leo Burnett România/Publicis One.
Locul 2 în topul lunii mai e ocupat de ideea Cadrul vieții tale dezvoltată de Next Advertising pentru QFORT. La această campanie au lucrat Liviu David, Semida Durigă, Otilia Mihalcea
Locul al treilea ajunge tot la McCann Worldgroup Romania pentru Colectia "Aventuri in spatiu", concepută pentru Mega Image. Echipa care a lucrat la proiect e format din Ioana Zamfir, Senior Copywriter și Alin Sîrbu, Senior Art Director.
Mentiunile lunii mai merg la:
BCR - Încrederea dă încredere, agenție Cohn&Jansen JWT, echipă Edouard Cubassa și Andrei Cohn (Art Directors) și Felicia Stoica și Alex Negoescu (Copywriters)
ING Card Complet - Cardul tau de salariu, agenție Headvertising, echipă Laura Dragomir - Copywriter și Andreea Moise - Art Director
KFC - Mai bine pe bune decât cool, agenție McCann Worldgroup România, echipă format din Ioana Munteanu, Senior Copywriter, Adrian Constantin, Copywriter, Alin Sîrbu, Senior Art Director
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.
În luna mai, membrii ADC România au ales ca locul 1 să meargă la McCann Worldgroup România pentru Campania Coca-Cola // Brățara oficială a verii. . Echipa care a lucrat la campanie a fost formată din Alexandru Vasile, Senior Copywriter și Lia Bira, Senior Art Director
"Orice inițiativă de a integra ceva atât de abstract și neprietenos precum un cod unic promoțional într-o experiență inedită de branding sau packaging este un lucru lăudabil – iar Coca Cola ne-a demonstrat în repetate rânduri că nu se teme să intervină asupra produsului pentru a oferi consumatorilor o astfel de experiență. De fiecare dată când această integrare se face armonios, legând premiile promoției de mecanica acesteia, prin concept, campania este un exemplu de luat aminte" a declarat Raluca Eftimie, Group Creative Director Leo Burnett România/Publicis One.
Locul 2 în topul lunii mai e ocupat de ideea Cadrul vieții tale dezvoltată de Next Advertising pentru QFORT. La această campanie au lucrat Liviu David, Semida Durigă, Otilia Mihalcea
Locul al treilea ajunge tot la McCann Worldgroup Romania pentru Colectia "Aventuri in spatiu", concepută pentru Mega Image. Echipa care a lucrat la proiect e format din Ioana Zamfir, Senior Copywriter și Alin Sîrbu, Senior Art Director.
Mentiunile lunii mai merg la:
BCR - Încrederea dă încredere, agenție Cohn&Jansen JWT, echipă Edouard Cubassa și Andrei Cohn (Art Directors) și Felicia Stoica și Alex Negoescu (Copywriters)
ING Card Complet - Cardul tau de salariu, agenție Headvertising, echipă Laura Dragomir - Copywriter și Andreea Moise - Art Director
KFC - Mai bine pe bune decât cool, agenție McCann Worldgroup România, echipă format din Ioana Munteanu, Senior Copywriter, Adrian Constantin, Copywriter, Alin Sîrbu, Senior Art Director
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.