În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
LOCUL 1
Membrii ADC România au desemnat CEVA de la KFC ca fiind cea mai creativă idee din luna martie. Ideea aparține McCann Worldgroup Romȃnia și a fost implementată pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) și Alin Sîrbu (Art Director).
- Zizin - Ziua nesfârșită a lui Giraf (MullenLowe Romȃnia, echipa formată din Valentin Ionescu, Art Director și Raul Gheba, Copywriter)
- Hope & Homes for Children Romȃnia - Rostul Postului (Cohn & Jansen JWT, echipa formată din Octavian Budai & Andrei Cohn, Art Director cu Alexandra Popa & Adina Stănescu, Copywriter).
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.
LOCUL 1
Membrii ADC România au desemnat CEVA de la KFC ca fiind cea mai creativă idee din luna martie. Ideea aparține McCann Worldgroup Romȃnia și a fost implementată pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) și Alin Sîrbu (Art Director).
“CEVA a fost ALTCEVA. Mi s-a părut o idee foarte cool, true to stilul KFC cu care ne-a obișnuit în ultimii ani, cu o execuție super fresh, un text bine scris, art direction impecabil. Îmi place când un brand împrumută CEVA din limbajul de zi cu zi, dar într-un mod smart, fără să încerce prea mult să se bage în sufletul tău” declară Simona Suman - Group Creative Director Jazz & Membru ADC România.
LOCUL AL 2-LEA
Locul al doilea a revenit MullenLowe Romȃnia cu UNELE LUCRURI CHIAR MERITĂ SCHIMBATE! pentru Praktiker. Campania care reinterpretează versurile melodiei Fotoliul din odaie al Mirabelei Dauer a fost creată de Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lică (Senior Copywriter) și Robert Șopârlache (Senior Art Director).
LOCUL AL 3-LEA
Locul trei merge la Jazz Communication pentru Timp din timpul tau. Campania AVON pentru Ziua Femeii ce o are în rol principal pe Antonia a fost creată de Raluca Matei (Senior Art Director) și Alina Vărlănuță (Copywriter & Group Creative Director).
MENTIUNI
LOCUL AL 2-LEA
Locul al doilea a revenit MullenLowe Romȃnia cu UNELE LUCRURI CHIAR MERITĂ SCHIMBATE! pentru Praktiker. Campania care reinterpretează versurile melodiei Fotoliul din odaie al Mirabelei Dauer a fost creată de Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lică (Senior Copywriter) și Robert Șopârlache (Senior Art Director).
LOCUL AL 3-LEA
Locul trei merge la Jazz Communication pentru Timp din timpul tau. Campania AVON pentru Ziua Femeii ce o are în rol principal pe Antonia a fost creată de Raluca Matei (Senior Art Director) și Alina Vărlănuță (Copywriter & Group Creative Director).
- Zizin - Ziua nesfârșită a lui Giraf (MullenLowe Romȃnia, echipa formată din Valentin Ionescu, Art Director și Raul Gheba, Copywriter)
- Hope & Homes for Children Romȃnia - Rostul Postului (Cohn & Jansen JWT, echipa formată din Octavian Budai & Andrei Cohn, Art Director cu Alexandra Popa & Adina Stănescu, Copywriter).
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.