The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018

News / 09 Noi 2018 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // OCTOMBRIE 2018
1/7
ADC România prezintǎ un Top 3 ADC plin de content video pentru luna octombrie. Fie că vorbim despre campanii care exprimă realitatea socială, fie despre mini serii antrenante, două lucruri sunt sigure: categoriile TV și Digital domină topul de luna aceasta, iar Coca-Cola #samefeeling este Lucrarea Lunii.

LUCRAREA LUNII

Coca-Cola impresionează din nou, alături de McCann Worldgroup România. #samefeeling este un răspuns actual, rapid și inovator la contextul social prin care a debutat luna octombrie. În urma discuțiilor ample despre referendum, Coca-Cola şi-a exprimat opinia subtil, într-o manierǎ însǎ plină de semnificație pentru cunoscători.

Simplă, emoționantă și curajoasă. Posibil cel mai bun real time marketing local, echivalentul românesc al tweet-ului Oreo. Bravo!”, declarǎ Adrian Preda, Creative Director GAV & membru ADC*RO.

Echipa care a gândit și implementat ideea este formată din: Mihai Constantinescu, Lia Bira, Raluca Circo // Art Directors și Costin Bogdan, Andrei Mihăilescu, Paula Ionescu // Copywriters.



TV

Locul 1 al categoriei revine seriei de spoturi TV de la ARO - „De bază prin casă”. Geometry Global si ARO fac echipă și apelează la simplitate și umor pentru a descrie scopul mărcii ARO: produse ieftine și de bază prin casă. Echipa de creaţie: Costina Dinulescu // Senior Art Director, Andreea Deliu // Art Director şi Bogdan Costin // Senior Copywriter.




Mențiunile categoriei TV îi reunesc pe:

Antrefrig - #VeryFicat. Când pare că ceilalți te-au încuiat, Antrefrig promite să dea acel gram de adrenalină de care ai nevoie pentru a fi tu cel care are ultimul cuvânt – „Antrefrig îți dă ficat”. O idee Jazz Communication, cu Rǎzvan Raicu // Art Director şi Andrei Stanciu // Copywriter.



KFC - Booster Limited. Despre cum să rămâi cool, fără să faci sacrificii și despre cum vine Boosterul în ajutorul tău. O idee McCann Worldgroup România, cu Raluca Circo // Art Director și Andrei Mihǎilescu // Copywriter.



DIGITAL


Lucrarea Lunii Coca-Cola - #samefeeling este și câștigătoarea locului 1 în categoria Digital.

Locul 2 al categoriei îl ocupă mini seria 4x4 Biscuiți de teren - În Caz de Aventură - Cuca Măcăi.
MAINSTAGE | THE AGENCY și 4x4 Biscuiți de teren prezintǎ un ghid detaliat despre cum poți face față oricărui obstacol al naturii. Mai ales când te afli la Cuca Măcăi. Echipa care a gândit povestea aventurii: Nadejda Ghilca // Senior Art Director, Raul Gheba // Senior Copywriter şi Alex Coteț // Content Writer.





Pe locul 3 este campania celor de la Vodafone: Trǎiește frumos, cu site-ul care îţi prezintǎ poveştile celor din spotul TV şi reia mesajul de a avea un echilibru între timpul petrecut conectati la device-uri şi interacţiuni reale. O idee McCann Worldgroup România, cu echipa formată din Wanda Hutira // Art Director și Alecsandra Popa // Copywriter.



Provocarea Pampers Pants pentru tătici și pitici” de la Jazz Communication primeşte o menţiune în categoria Digital. Pampers aduce în lumină relația tată – copil, cu o mare provocare: antrenamentul pentru TATITLON. Echipa: Gabriel Miu //Art Director şi Andrei Antal // Copywriter.


***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania