ADC România prezintǎ un Top 3 ADC plin de content video pentru luna octombrie. Fie că vorbim despre campanii care exprimă realitatea socială, fie despre mini serii antrenante, două lucruri sunt sigure: categoriile TV și Digital domină topul de luna aceasta, iar Coca-Cola #samefeeling este Lucrarea Lunii.
LUCRAREA LUNII
Coca-Cola impresionează din nou, alături de McCann Worldgroup România. #samefeeling este un răspuns actual, rapid și inovator la contextul social prin care a debutat luna octombrie. În urma discuțiilor ample despre referendum, Coca-Cola şi-a exprimat opinia subtil, într-o manierǎ însǎ plină de semnificație pentru cunoscători.
„Simplă, emoționantă și curajoasă. Posibil cel mai bun real time marketing local, echivalentul românesc al tweet-ului Oreo. Bravo!”, declarǎ Adrian Preda, Creative Director GAV & membru ADC*RO.
Echipa care a gândit și implementat ideea este formată din: Mihai Constantinescu, Lia Bira, Raluca Circo // Art Directors și Costin Bogdan, Andrei Mihăilescu, Paula Ionescu // Copywriters.
TV
Locul 1 al categoriei revine seriei de spoturi TV de la ARO - „De bază prin casă”. Geometry Global si ARO fac echipă și apelează la simplitate și umor pentru a descrie scopul mărcii ARO: produse ieftine și de bază prin casă. Echipa de creaţie: Costina Dinulescu // Senior Art Director, Andreea Deliu // Art Director şi Bogdan Costin // Senior Copywriter.
Mențiunile categoriei TV îi reunesc pe:
Antrefrig - #VeryFicat. Când pare că ceilalți te-au încuiat, Antrefrig promite să dea acel gram de adrenalină de care ai nevoie pentru a fi tu cel care are ultimul cuvânt – „Antrefrig îți dă ficat”. O idee Jazz Communication, cu Rǎzvan Raicu // Art Director şi Andrei Stanciu // Copywriter.
KFC - Booster Limited. Despre cum să rămâi cool, fără să faci sacrificii și despre cum vine Boosterul în ajutorul tău. O idee McCann Worldgroup România, cu Raluca Circo // Art Director și Andrei Mihǎilescu // Copywriter.
DIGITAL
Lucrarea Lunii Coca-Cola - #samefeeling este și câștigătoarea locului 1 în categoria Digital.
Locul 2 al categoriei îl ocupă mini seria 4x4 Biscuiți de teren - În Caz de Aventură - Cuca Măcăi.
MAINSTAGE | THE AGENCY și 4x4 Biscuiți de teren prezintǎ un ghid detaliat despre cum poți face față oricărui obstacol al naturii. Mai ales când te afli la Cuca Măcăi. Echipa care a gândit povestea aventurii: Nadejda Ghilca // Senior Art Director, Raul Gheba // Senior Copywriter şi Alex Coteț // Content Writer.
Pe locul 3 este campania celor de la Vodafone: Trǎiește frumos, cu site-ul care îţi prezintǎ poveştile celor din spotul TV şi reia mesajul de a avea un echilibru între timpul petrecut conectati la device-uri şi interacţiuni reale. O idee McCann Worldgroup România, cu echipa formată din Wanda Hutira // Art Director și Alecsandra Popa // Copywriter.
„Provocarea Pampers Pants pentru tătici și pitici” de la Jazz Communication primeşte o menţiune în categoria Digital. Pampers aduce în lumină relația tată – copil, cu o mare provocare: antrenamentul pentru TATITLON. Echipa: Gabriel Miu //Art Director şi Andrei Antal // Copywriter.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
LUCRAREA LUNII
Coca-Cola impresionează din nou, alături de McCann Worldgroup România. #samefeeling este un răspuns actual, rapid și inovator la contextul social prin care a debutat luna octombrie. În urma discuțiilor ample despre referendum, Coca-Cola şi-a exprimat opinia subtil, într-o manierǎ însǎ plină de semnificație pentru cunoscători.
„Simplă, emoționantă și curajoasă. Posibil cel mai bun real time marketing local, echivalentul românesc al tweet-ului Oreo. Bravo!”, declarǎ Adrian Preda, Creative Director GAV & membru ADC*RO.
Echipa care a gândit și implementat ideea este formată din: Mihai Constantinescu, Lia Bira, Raluca Circo // Art Directors și Costin Bogdan, Andrei Mihăilescu, Paula Ionescu // Copywriters.
TV
Locul 1 al categoriei revine seriei de spoturi TV de la ARO - „De bază prin casă”. Geometry Global si ARO fac echipă și apelează la simplitate și umor pentru a descrie scopul mărcii ARO: produse ieftine și de bază prin casă. Echipa de creaţie: Costina Dinulescu // Senior Art Director, Andreea Deliu // Art Director şi Bogdan Costin // Senior Copywriter.
Mențiunile categoriei TV îi reunesc pe:
Antrefrig - #VeryFicat. Când pare că ceilalți te-au încuiat, Antrefrig promite să dea acel gram de adrenalină de care ai nevoie pentru a fi tu cel care are ultimul cuvânt – „Antrefrig îți dă ficat”. O idee Jazz Communication, cu Rǎzvan Raicu // Art Director şi Andrei Stanciu // Copywriter.
KFC - Booster Limited. Despre cum să rămâi cool, fără să faci sacrificii și despre cum vine Boosterul în ajutorul tău. O idee McCann Worldgroup România, cu Raluca Circo // Art Director și Andrei Mihǎilescu // Copywriter.
DIGITAL
Lucrarea Lunii Coca-Cola - #samefeeling este și câștigătoarea locului 1 în categoria Digital.
Locul 2 al categoriei îl ocupă mini seria 4x4 Biscuiți de teren - În Caz de Aventură - Cuca Măcăi.
MAINSTAGE | THE AGENCY și 4x4 Biscuiți de teren prezintǎ un ghid detaliat despre cum poți face față oricărui obstacol al naturii. Mai ales când te afli la Cuca Măcăi. Echipa care a gândit povestea aventurii: Nadejda Ghilca // Senior Art Director, Raul Gheba // Senior Copywriter şi Alex Coteț // Content Writer.
Pe locul 3 este campania celor de la Vodafone: Trǎiește frumos, cu site-ul care îţi prezintǎ poveştile celor din spotul TV şi reia mesajul de a avea un echilibru între timpul petrecut conectati la device-uri şi interacţiuni reale. O idee McCann Worldgroup România, cu echipa formată din Wanda Hutira // Art Director și Alecsandra Popa // Copywriter.
„Provocarea Pampers Pants pentru tătici și pitici” de la Jazz Communication primeşte o menţiune în categoria Digital. Pampers aduce în lumină relația tată – copil, cu o mare provocare: antrenamentul pentru TATITLON. Echipa: Gabriel Miu //Art Director şi Andrei Antal // Copywriter.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania