The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

youngminds nominalizați la WEBBY Awards 2016

News / 13 Apr 2016 / INSTITUTE.RO
  • youngminds nominalizați la WEBBY Awards 2016
  • youngminds nominalizați la WEBBY Awards 2016
1/2
Material curatoriat de Internetics

Săptămâna trecută Webby Awards a anunțat nominalizații ediției 2016. Vestea bună e că printre ei se află și echipa youngminds din România cu proiectul Migrant Integration Policy Index, nominalizat la categoria Websites/Activism. 

Webby Awards este unul dintre cele mai importante festivaluri de digital din lume, iar anul acesta celebrează a XX-a ediție. Migrant Integration Policy Index este nominalizat și la Webby People’s Voice Award și poate fi votat aici, în schimbul unei adrese de mail. 
 
Mini-interviu Bogdan Taut, project manager youngminds

Povestește-ne puțin despre proiect. 
Proiectul a presupus publicarea unui studiu mondial asupra migraţiei - The Migrant Policy Index 2015 (MIPEX). Realizarea studiului a fost coordonată de Migration Policy Group (MPG) împreună cu Barcelona Centre of International Affairs (CIDOB), printr-o rețea de organizaţii partenere.

Studiul se referă la ceea ce informal se numeşte "the civilized world". Măsoară sub formă de indicatori grupaţi arborescent, gradul în care o ţară are politici potrivite cu standardele acceptate şi apoi în ce măsura acestea sunt şi implementate. Pentru o scurtă descriere poţi vedea filmuleţul de mai jos.


Care a fost implicarea youngminds și cum ați ajuns să participați la Webby?
Noi ne-am ocupat de publicarea acestui studiu. Asta a însemnat totul: organizarea informaţiei, branding, info-grafice, aplicaţii online, o carte, video şi multe altele (proiectul a durat aproximativ 12-14 luni; evident, cu unele sincope).

Înscrierea la WEBBY a fost un gest spontan. Am discutat în echipă, am citit criteriile de jurizare. Unii au fost de părere că nu avem ce căuta în concurs, alţii au fost mai optimişti. Până la urmă am hotărât să ne înscriem, în speranţa că vom învăţa ceva din experienţa asta. Nominalizarea a fost neaşteptată. Asta nu înseamnă că nu avem credinţa că am făcut o treabă bună cu MIPEX. Dar WEBBY e un concurs mondial cu zeci de mii de înscrieri, aşa că Dumnezeu ştie.

Acum, e drept că la începuturile proiectului noi am studiat câştigătorii WEBBY din anii trecuţi şi ne-am spus că asta e nivelul pe care am vrea să-l atingem. Dar socoteala de acasă nu se potriveşte tot timpul cu socoteala din târg, mai ales când vizezi ceva pe termen lung. Slavă Domnului că de data asta ne-a ieşit.

Echipa youngminds
Web design: Alexandru Butica
Brand design: Andrei Carcea
Dezvoltare: Dragos Ionescu
Project management: Bogdan Taut