În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
În luna aprilie, membrii ADC România au ales ca locul 1 să meargă la McCann Worldgroup România pentru execuția În roaming, ca acasă. La campania Vodafone România care anunță aceleași beneficii din abonament și în străinătate au lucrat Daniel Strugariu, Senior Art Director și Ruxandra Papuc, Senior Copywriter
Locul 2 merge în această lună la Marks și echipa formată din Daian Man, Art Director și Sabina Stănciucu, Copywriter. Pornind de la un brief pentru coperta 4 a revistei DOR din partea clientului lor FAN Courier, cei doi au creat o campanie care se va întinde pe parcursul unui întreg an – FAN Courier – Livrăm Emoții. Mai multe detalii despre campanie aici.
Pentru locul al treilea membrii ADC România au ales campania Transylvania Beyond - Prince Charles făcută de Adrian Docea, Art Director și Marius Pop, Adrian Docea, Copywriter de la Heraldist & Wondermarks. Știrea că Prințul Charles e descendent al lui Vlad Țepeș și că ar putea deveni Prinț al Transilvaniei a apărut în Daily Mirror.
Mențiunile lunii aprilie merg la:
- Ora Pământului 2017: Discovery Channel România şi WWF România (Black Sheep). Echipa care a lucrat la proiect e formată din Diana Papuc, Art Director și Marius Matei, Copywriter.
- Ursus - #inseparabili (Graffiti BBDO). Echipa care a lucrat la proiect e formată din Ana Romilă, Art Director și Alex Bădărau, Senior Copywriter
-Telekom elibereaza internetul (Leo Burnett Romania / Publicis One)
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.
În luna aprilie, membrii ADC România au ales ca locul 1 să meargă la McCann Worldgroup România pentru execuția În roaming, ca acasă. La campania Vodafone România care anunță aceleași beneficii din abonament și în străinătate au lucrat Daniel Strugariu, Senior Art Director și Ruxandra Papuc, Senior Copywriter
Locul 2 merge în această lună la Marks și echipa formată din Daian Man, Art Director și Sabina Stănciucu, Copywriter. Pornind de la un brief pentru coperta 4 a revistei DOR din partea clientului lor FAN Courier, cei doi au creat o campanie care se va întinde pe parcursul unui întreg an – FAN Courier – Livrăm Emoții. Mai multe detalii despre campanie aici.
Pentru locul al treilea membrii ADC România au ales campania Transylvania Beyond - Prince Charles făcută de Adrian Docea, Art Director și Marius Pop, Adrian Docea, Copywriter de la Heraldist & Wondermarks. Știrea că Prințul Charles e descendent al lui Vlad Țepeș și că ar putea deveni Prinț al Transilvaniei a apărut în Daily Mirror.
Mențiunile lunii aprilie merg la:
- Ora Pământului 2017: Discovery Channel România şi WWF România (Black Sheep). Echipa care a lucrat la proiect e formată din Diana Papuc, Art Director și Marius Matei, Copywriter.
- Ursus - #inseparabili (Graffiti BBDO). Echipa care a lucrat la proiect e formată din Ana Romilă, Art Director și Alex Bădărau, Senior Copywriter
-Telekom elibereaza internetul (Leo Burnett Romania / Publicis One)
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.