ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Print și Outdoor ale lunii aprilie. Cele 10 proiecte câștigătoare se concentrează pe importanța redefinirii conceptului de a fi împreună, mai ales în contextul actual, în care distanța pe care trebuie să o păstrăm este necesară, dar ne și ține mai aproape unii de ceilalți. Lucrarea Lunii aprilie este proiectul „Dăruiește-ți ziua”, semnat Galantom și Jazz Communication.
LUCRAREA LUNII
„Dăruiește-ți ziua”, proiectul realizat de Jazz Communication pentru Galantom, câștigă în topul lunii aprilie Lucrarea Lunii și Locul 1 în categoria Digital. Pe site-ul campaniei sunt ilustrate într-o frescă diferite cauze sociale către care oamenii își pot dona ziua de naștere. Website-ul are un search bar care generează știrile negative din fiecare zi a anului trecut și dăruirea zilei de naștere duce la schimbarea uneia dintre știri cu una pozitivă.
Echipa creativă este formată din Răzvan Raicu | Art Director & Andreea Ghenoiu | Copywriter.
Laura Nedelschi, Independent Creative Director & membră ADC*RO, declară: „Mi se pare frumos (și dătător de speranță în normalul bun ce va să vie) ca în peisajul comunicării cu ilustrații basic de stock făcute ca pentru prezentare, să ne bucurăm ochii și sufletul cu o execuție făcută cu atât de mult respect pentru craft. Care, în plus, a implicat oameni pe bază de talent, nu de afiliere la agenție. Bravo, guys! La mai multe!”
Mențiune în categoria TV au Vodafone și McCann Worldgroup pentru spotul „Împreună suntem mai puternici” prin care încearcă să prezinte partea pozitivă a situației în care ne aflăm, tocmai pentru a arăta faptul că distanțarea socială ne aduce mai aproape de cei dragi și ne face responsabili față de cei care luptă să revenim la normal. Echipa: Ovidiu Juravle | Art Director & George Lupeanu | Copywriter.
Mențiune în categoria TV are și „Epic Birthday”, lucrare semnată de Leo Burnett pentru Ursus.
PRINT
În categoria Print, Locul 1 merge către campania „#dordesport”, ediția specială prin care Gazeta Sporturilor își onorează sportivii. Ziarul are 12 coperte, fiecare cu câte un sportiv echipat de competiție, dar acasă. O invocare a adrenalinei din arene și un short-cut către normalitate, sub forma unui proiect fotografic inițiat de fotoreporterul Raed Krishan.
OUTDOOR
Mențiune în categoria Outdoor are proiectul „Stai acasă!” realizat de Miloš Jovanović | Graphic Designer & Dana Canurschi și Mara Miculescu | Copywriters. Campania de conștientizare încurajează statul acasă în această perioadă printr-o serie de postere în care replici celebre românești sunt adaptate situației actuale.
**
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
LUCRAREA LUNII
„Dăruiește-ți ziua”, proiectul realizat de Jazz Communication pentru Galantom, câștigă în topul lunii aprilie Lucrarea Lunii și Locul 1 în categoria Digital. Pe site-ul campaniei sunt ilustrate într-o frescă diferite cauze sociale către care oamenii își pot dona ziua de naștere. Website-ul are un search bar care generează știrile negative din fiecare zi a anului trecut și dăruirea zilei de naștere duce la schimbarea uneia dintre știri cu una pozitivă.
Echipa creativă este formată din Răzvan Raicu | Art Director & Andreea Ghenoiu | Copywriter.
Laura Nedelschi, Independent Creative Director & membră ADC*RO, declară: „Mi se pare frumos (și dătător de speranță în normalul bun ce va să vie) ca în peisajul comunicării cu ilustrații basic de stock făcute ca pentru prezentare, să ne bucurăm ochii și sufletul cu o execuție făcută cu atât de mult respect pentru craft. Care, în plus, a implicat oameni pe bază de talent, nu de afiliere la agenție. Bravo, guys! La mai multe!”
DIGITAL
Locul 2 al categoriei Digital merge către OLX, Publicis România și MSL The Practice pentru lucrarea „Redeschide pe OLX”. Pentru a veni în ajutorul firmelor mici care trec printr-o perioadă dificilă în prezent, OLX oferă posibilitatea redeschiderii acestor afaceri în mediul online. Echipa creativă: Alin Badiu, Sebastian Romano | Group Creative Directors, Vlad Socianu | Art Director & Cosmin Anghel | Copywriter și Titus Dumitrescu | Executive Creative Director.
Pe Locul 3 în categoria Digital este episodul 2 din „Bucătar fără Scăpare”. Campania semnată de Snapshot Communication pentru Lidl România prezintă un escape kitchen în care invitații celebri sunt supuși unor probe sub presiune în timp ce gătesc. Episodul 2 al seriei îl are invitat pe Adrian Despot, iar show-ul poate fi vizionat exclusiv online. Echipa: Florin Perișan | Art Director & Radu Nantu | Copywriter, Ion Cojocaru | Content Director și
Ioana Zamfir | Creative Director.
Mențiunile categoriei sunt următoarele:
„Earth Hour Moonlight Stories” este un proiect pe care ING România și Jazz Communication l-au desfășurat cu ocazia Orei Pământului. O serie de stories cu peisaje din natură, din România, a fost postată pe contul de Instagram al ING. Peisajele sunt văzute la lumina lunii și redau sunetele live ale zonei. Echipa este formată din: Mara Sabau | Art Director & Bianca Muscalu| Copywriter.
Ursus și Leo Burnett au Mențiune în categoria Digital pentru lucrarea „Epic Birthday” dedicată celor care își serbează ziua de naștere în această perioadă dificilă. Pentru că prietenii nu se mai pot întâlni fizic acum, urările se mută complet în online, iar cu ajutorul Ursus, acestea pot fi difuzate chiar la TV. Echipa: Nadejda Ghilca, Ionuț Coanda | Senior Art Directors & Teodor Chiripuci | Copywriter, Cristina Calota | Senior Copywriter și Adriana Pascan | Executive Creative Director.
„SolidarLocal - Cel mai mare festival din sufrageria ta” este un festival online caritabil, organizat în sprijinul Asociației Dăruiește Viață. Scopul festivalului de muzică este să strângă fonduri pentru medicii din prima linie care luptă împotriva COVID-19. Realizarea conceptului de comunicare al proiectului și implementarea sa în online sunt semnate de Saatchi & Saatchi + The Geeks. Echipa: George Ștefan | Art Director & Cristiana Petre | Senior Copywriter.
Mențiune în categoria Digital are și campania „#SuntemCuVoiOriundeAțiFi”, semnată de ROM Autentic și MRM//McCann București. Batonul de ciocolată ROM își schimbă ambalajul în semn de solidaritate cu românii de pretutindeni, care în contextul actual sunt departe de cei dragi. Echipa creativă este formată din: Laura Catea și Ionuț Raicu | Art Directors & Cosmin Voicu și Mădălina Pop | Copywriters.
TV
Galantom și Jazz Communication primesc Locul 1 și în categoria TV pentru campania „Dăruiește-ți ziua".
Locul 2 al categoriei Digital merge către OLX, Publicis România și MSL The Practice pentru lucrarea „Redeschide pe OLX”. Pentru a veni în ajutorul firmelor mici care trec printr-o perioadă dificilă în prezent, OLX oferă posibilitatea redeschiderii acestor afaceri în mediul online. Echipa creativă: Alin Badiu, Sebastian Romano | Group Creative Directors, Vlad Socianu | Art Director & Cosmin Anghel | Copywriter și Titus Dumitrescu | Executive Creative Director.
Pe Locul 3 în categoria Digital este episodul 2 din „Bucătar fără Scăpare”. Campania semnată de Snapshot Communication pentru Lidl România prezintă un escape kitchen în care invitații celebri sunt supuși unor probe sub presiune în timp ce gătesc. Episodul 2 al seriei îl are invitat pe Adrian Despot, iar show-ul poate fi vizionat exclusiv online. Echipa: Florin Perișan | Art Director & Radu Nantu | Copywriter, Ion Cojocaru | Content Director și
Ioana Zamfir | Creative Director.
Mențiunile categoriei sunt următoarele:
„Earth Hour Moonlight Stories” este un proiect pe care ING România și Jazz Communication l-au desfășurat cu ocazia Orei Pământului. O serie de stories cu peisaje din natură, din România, a fost postată pe contul de Instagram al ING. Peisajele sunt văzute la lumina lunii și redau sunetele live ale zonei. Echipa este formată din: Mara Sabau | Art Director & Bianca Muscalu| Copywriter.
Ursus și Leo Burnett au Mențiune în categoria Digital pentru lucrarea „Epic Birthday” dedicată celor care își serbează ziua de naștere în această perioadă dificilă. Pentru că prietenii nu se mai pot întâlni fizic acum, urările se mută complet în online, iar cu ajutorul Ursus, acestea pot fi difuzate chiar la TV. Echipa: Nadejda Ghilca, Ionuț Coanda | Senior Art Directors & Teodor Chiripuci | Copywriter, Cristina Calota | Senior Copywriter și Adriana Pascan | Executive Creative Director.
„SolidarLocal - Cel mai mare festival din sufrageria ta” este un festival online caritabil, organizat în sprijinul Asociației Dăruiește Viață. Scopul festivalului de muzică este să strângă fonduri pentru medicii din prima linie care luptă împotriva COVID-19. Realizarea conceptului de comunicare al proiectului și implementarea sa în online sunt semnate de Saatchi & Saatchi + The Geeks. Echipa: George Ștefan | Art Director & Cristiana Petre | Senior Copywriter.
Mențiune în categoria Digital are și campania „#SuntemCuVoiOriundeAțiFi”, semnată de ROM Autentic și MRM//McCann București. Batonul de ciocolată ROM își schimbă ambalajul în semn de solidaritate cu românii de pretutindeni, care în contextul actual sunt departe de cei dragi. Echipa creativă este formată din: Laura Catea și Ionuț Raicu | Art Directors & Cosmin Voicu și Mădălina Pop | Copywriters.
TV
Galantom și Jazz Communication primesc Locul 1 și în categoria TV pentru campania „Dăruiește-ți ziua".
Mențiune în categoria TV au Vodafone și McCann Worldgroup pentru spotul „Împreună suntem mai puternici” prin care încearcă să prezinte partea pozitivă a situației în care ne aflăm, tocmai pentru a arăta faptul că distanțarea socială ne aduce mai aproape de cei dragi și ne face responsabili față de cei care luptă să revenim la normal. Echipa: Ovidiu Juravle | Art Director & George Lupeanu | Copywriter.
Mențiune în categoria TV are și „Epic Birthday”, lucrare semnată de Leo Burnett pentru Ursus.
În categoria Print, Locul 1 merge către campania „#dordesport”, ediția specială prin care Gazeta Sporturilor își onorează sportivii. Ziarul are 12 coperte, fiecare cu câte un sportiv echipat de competiție, dar acasă. O invocare a adrenalinei din arene și un short-cut către normalitate, sub forma unui proiect fotografic inițiat de fotoreporterul Raed Krishan.
OUTDOOR
Mențiune în categoria Outdoor are proiectul „Stai acasă!” realizat de Miloš Jovanović | Graphic Designer & Dana Canurschi și Mara Miculescu | Copywriters. Campania de conștientizare încurajează statul acasă în această perioadă printr-o serie de postere în care replici celebre românești sunt adaptate situației actuale.
**
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania