ADC România prezintă cele mai bune execuții de TV, Digital, Print şi Experiential/BTL ale lunii mai. Cu 6 proiecte în top, categoria de Digital prezintă mecanisme noi, dar și real time Facebook posts în contextul Alegerilor Europarlamentare din 26 mai. Lucrarea Lunii Mai vine din categoria Experiential/BTL și este expoziția capsulă Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, proiect dezvoltat de Jazz Communication pentru MedLife.
Lucrarea Lunii
MedLife şi agenția Jazz Communication câştigă Lucrarea Lunii cu Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, un proiect care a prezentat poveștile nespuse ale celor care suferă din cauza lucrurilor făcute cu pasiune, precum orele nenumărate din antrenamentul unei balerine sau ținutul copiilor în brațe pentru timp îndelungat în cazul unei mame.
Un preview al proiectul care combină fotografia, ilustrația și poezia a fost prezentat sub forma unei expoziții capsulă în cadrul Romanian Design Week.
Echipa creativă: Felicia Stoica | Senior Copywriter, Cătălina Groza | Junior Copywriter & Corneliu Dobrea | Art Director.
Marius Tianu, Group Creative Director MullenLowe & membru ADC*RO, declară: „Înainte să te îndrăgostești de o carte („The Particular Sadness of a Lemon Cake”, „The unbearable lightness of being”, „I have no mouth and I must scream”), de un film („The eternal sunshine of a spotless mind”, „In the name of the father”, „Attack of the 50 foot woman”) sau de un proiect („After hour athletes”, ”The man your man could smell like”, „Blood Relations”) - te îndrăgostești de titlul pe care îl poartă. Iar „Atlasul Bolilor născute din dragoste” are un nume demn de enumerarea pe care am făcut-o. Și un lirism care m-a făcut să devin atent la acele orori numite neputințe umane. În fond, de câte ori poți să spui că sensibilitatea cu care ți se vorbește depre scolioză și cefalee te-a impresionat? Bravo Jazz! Bravo MedLife!”.
TV
În categoria TV, McCann Worldgroup România obține Locul 1 pentru campania „Sprite Haters” și o Mențiune pentru campania „Muzica e pentru toți” a brandului Coca-Cola. Echipa care a adus la viață ideile creative pentru ambele campanii: Ioana Enache | Group Creative Director, Simona Suman | Creative Director & Corina Ioniță | Head of Art.
Pe primul loc, Sprite Haters prezintă poveștile lui Mircea Bravo, Toma Alexandru și llincăi Băcilă despre hateri și cum poți transforma vorbele lor în avantaje. Campania adună astfel de povești în care haterii nu au rămas un obstacol în urmarea visurilor. În următoarele spoturi pot fi chiar cei care și-au trimis povestea pe pagina de Facebook Sprite.
Mențiune în categoria TV bifează campania Muzica e pentru toți pentru Coca-Cola care aduce un nou mecanism de scanare a sticlelor Coca-Cola: 5 artiști, 5 genuri muzicale diferite, 5 melodii pentru fiecare gen și artist, care pot fi scanate și ascultate împreună în remixuri. Prin aplicația Coke Scan utilizatorul poate scana fie o singură sticlă, fie două sticle pentru remix.
Echipa: Ioana Enache | Group Creative Director, Jonay Sosa | Group Creative Director, Simona Suman | Creative Director, Corina Ioniță | Head of Art, Maria Carrillo | Art Director & Mike Rincones | Copywriter.
DIGITAL
Categoria Digital prezintă 6 proiecte câștigătoare, astfel:
Locul 1 revine video-ului #gatacugluma, în care actorul Șerban Pavlu îndeamnă poporul român să iasă la vot pentru Alegerile Europarlamentare din 26 mai, explicând ironic faptul că simplele meme-uri sau glume din online nu sunt un motiv suficient de puternic pentru a-ți exprima alegerile politice, ci votul este cel care aduce o schimbare reală.
MorningGlory și Rock FM, împreună cu agenția Most Wanted obțin Locul 2 în categorie pentru campania România are sânge de rocker. Mecanismul campaniei este simplu: prin aplicația Donorium te poți programa pentru o donare de sânge și debloca apoi cover-ul următoarei piese.
Campania inițiată de Răzvan Exarhu, realizatorul matinalului Morning Glory, aduce împreună 5 trupe populare de rock din România care vor interpreta în manieră proprie șlagăre românești.
Concept creativ: Răzvan Exarhu
Echipa: Andrei „Beni” Munteanu | Senior Copywriter & Victor „Vikingu’” Oprișan | Senior Art Director.
Locul 3 al categoriei este ocupat de Vice pentru Lasă Internetul. Mergi la vot – mesaj postat pe site în ziua Alegerilor Europarlamentare. Vice și-a închis site-ul astfel încât la deschiderea acestuia să apară mesajul cu îndemnul la vot alături de opțiunea de căutare a secțiilor de votare disponibile pentru fiecare persoană. Cei care au votat deja aveau de asemenea o opțiune de continuare a navigării pe site.
McCann Worldgroup România și Coca-Cola au o Mențiune și în categoria Digital pentru campania Muzica e pentru toți.
În ziua de 26 mai, cu ocazia alegerilor europarlamentare, platforma Netflix a afișat mesajul „Are you still watching?”, alături de două opțiuni: „Nu, că m-am dus la vot” și „Exit”. Spontaneitatea mesajului a fost apreciată și obține Mențiune în categoria Digital, iar Netflix se alătură astfel brandurilor care au folosit real time marketing în contextul alegerilor din România pentru Parlamentul European.
Ultima Mențiune în categorie merge către campania Tu alegi drumul! realizată de agenția Marks pentru brandul Fan Courier. Campania prezintă parcursul companiei în cei 21 de ani de activitate și faptul că prezentul este suma alegerilor luate în trecut. Astfel Fan Courier se întoarce către istoria brandului și își îndeamnă consumatorii să aleagă indiferent de cauză: fie pentru un business, fie pentru ei înșiși, fie pentru viitorul unei comunități. Echipa: Sabina Stănciucu | Senior Copywriter & Alexandru Tache | Senior Art Director.
PRINT
În categoria Print, Mențiune primește și colecția Mind And Body a Andreei Raicu.
Mind And Body Collection Water Bottles este o colecție de sticle de apă cu mesaje, care vorbește despre echilibrul minte-corp (mantra brandului Andreea Raicu) pe care hidratarea intensă îl asigură. Cele 3 valori emoționale - Love, Hope și Joy - se împletesc cu formula chimică a apei H2O devenind H2lOve, H2hOpe și H2jOy. Echipa creativă este formată din: Julien Britnic & Bogdan Petcu.
EXPERIENTIAL / BTL
Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, proiect realizat de agenția Jazz Communication pentru MedLife obține și Locul 1 în categoria Experiential/BTL.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
Lucrarea Lunii
MedLife şi agenția Jazz Communication câştigă Lucrarea Lunii cu Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, un proiect care a prezentat poveștile nespuse ale celor care suferă din cauza lucrurilor făcute cu pasiune, precum orele nenumărate din antrenamentul unei balerine sau ținutul copiilor în brațe pentru timp îndelungat în cazul unei mame.
Un preview al proiectul care combină fotografia, ilustrația și poezia a fost prezentat sub forma unei expoziții capsulă în cadrul Romanian Design Week.
Echipa creativă: Felicia Stoica | Senior Copywriter, Cătălina Groza | Junior Copywriter & Corneliu Dobrea | Art Director.
Marius Tianu, Group Creative Director MullenLowe & membru ADC*RO, declară: „Înainte să te îndrăgostești de o carte („The Particular Sadness of a Lemon Cake”, „The unbearable lightness of being”, „I have no mouth and I must scream”), de un film („The eternal sunshine of a spotless mind”, „In the name of the father”, „Attack of the 50 foot woman”) sau de un proiect („After hour athletes”, ”The man your man could smell like”, „Blood Relations”) - te îndrăgostești de titlul pe care îl poartă. Iar „Atlasul Bolilor născute din dragoste” are un nume demn de enumerarea pe care am făcut-o. Și un lirism care m-a făcut să devin atent la acele orori numite neputințe umane. În fond, de câte ori poți să spui că sensibilitatea cu care ți se vorbește depre scolioză și cefalee te-a impresionat? Bravo Jazz! Bravo MedLife!”.
TV
În categoria TV, McCann Worldgroup România obține Locul 1 pentru campania „Sprite Haters” și o Mențiune pentru campania „Muzica e pentru toți” a brandului Coca-Cola. Echipa care a adus la viață ideile creative pentru ambele campanii: Ioana Enache | Group Creative Director, Simona Suman | Creative Director & Corina Ioniță | Head of Art.
Pe primul loc, Sprite Haters prezintă poveștile lui Mircea Bravo, Toma Alexandru și llincăi Băcilă despre hateri și cum poți transforma vorbele lor în avantaje. Campania adună astfel de povești în care haterii nu au rămas un obstacol în urmarea visurilor. În următoarele spoturi pot fi chiar cei care și-au trimis povestea pe pagina de Facebook Sprite.
Mențiune în categoria TV bifează campania Muzica e pentru toți pentru Coca-Cola care aduce un nou mecanism de scanare a sticlelor Coca-Cola: 5 artiști, 5 genuri muzicale diferite, 5 melodii pentru fiecare gen și artist, care pot fi scanate și ascultate împreună în remixuri. Prin aplicația Coke Scan utilizatorul poate scana fie o singură sticlă, fie două sticle pentru remix.
Echipa: Ioana Enache | Group Creative Director, Jonay Sosa | Group Creative Director, Simona Suman | Creative Director, Corina Ioniță | Head of Art, Maria Carrillo | Art Director & Mike Rincones | Copywriter.
DIGITAL
Categoria Digital prezintă 6 proiecte câștigătoare, astfel:
Locul 1 revine video-ului #gatacugluma, în care actorul Șerban Pavlu îndeamnă poporul român să iasă la vot pentru Alegerile Europarlamentare din 26 mai, explicând ironic faptul că simplele meme-uri sau glume din online nu sunt un motiv suficient de puternic pentru a-ți exprima alegerile politice, ci votul este cel care aduce o schimbare reală.
MorningGlory și Rock FM, împreună cu agenția Most Wanted obțin Locul 2 în categorie pentru campania România are sânge de rocker. Mecanismul campaniei este simplu: prin aplicația Donorium te poți programa pentru o donare de sânge și debloca apoi cover-ul următoarei piese.
Campania inițiată de Răzvan Exarhu, realizatorul matinalului Morning Glory, aduce împreună 5 trupe populare de rock din România care vor interpreta în manieră proprie șlagăre românești.
Concept creativ: Răzvan Exarhu
Echipa: Andrei „Beni” Munteanu | Senior Copywriter & Victor „Vikingu’” Oprișan | Senior Art Director.
Locul 3 al categoriei este ocupat de Vice pentru Lasă Internetul. Mergi la vot – mesaj postat pe site în ziua Alegerilor Europarlamentare. Vice și-a închis site-ul astfel încât la deschiderea acestuia să apară mesajul cu îndemnul la vot alături de opțiunea de căutare a secțiilor de votare disponibile pentru fiecare persoană. Cei care au votat deja aveau de asemenea o opțiune de continuare a navigării pe site.
McCann Worldgroup România și Coca-Cola au o Mențiune și în categoria Digital pentru campania Muzica e pentru toți.
În ziua de 26 mai, cu ocazia alegerilor europarlamentare, platforma Netflix a afișat mesajul „Are you still watching?”, alături de două opțiuni: „Nu, că m-am dus la vot” și „Exit”. Spontaneitatea mesajului a fost apreciată și obține Mențiune în categoria Digital, iar Netflix se alătură astfel brandurilor care au folosit real time marketing în contextul alegerilor din România pentru Parlamentul European.
Ultima Mențiune în categorie merge către campania Tu alegi drumul! realizată de agenția Marks pentru brandul Fan Courier. Campania prezintă parcursul companiei în cei 21 de ani de activitate și faptul că prezentul este suma alegerilor luate în trecut. Astfel Fan Courier se întoarce către istoria brandului și își îndeamnă consumatorii să aleagă indiferent de cauză: fie pentru un business, fie pentru ei înșiși, fie pentru viitorul unei comunități. Echipa: Sabina Stănciucu | Senior Copywriter & Alexandru Tache | Senior Art Director.
În categoria Print, Mențiune primește și colecția Mind And Body a Andreei Raicu.
Mind And Body Collection Water Bottles este o colecție de sticle de apă cu mesaje, care vorbește despre echilibrul minte-corp (mantra brandului Andreea Raicu) pe care hidratarea intensă îl asigură. Cele 3 valori emoționale - Love, Hope și Joy - se împletesc cu formula chimică a apei H2O devenind H2lOve, H2hOpe și H2jOy. Echipa creativă este formată din: Julien Britnic & Bogdan Petcu.
EXPERIENTIAL / BTL
Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, proiect realizat de agenția Jazz Communication pentru MedLife obține și Locul 1 în categoria Experiential/BTL.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania