The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ING Bank și The Institute au lansat Urbaniada

News / 15 Oct 2015 / INSTITUTE.RO
  • ING Bank și The Institute au lansat Urbaniada
1/1
ING Bank și The Institute au lansat Urbaniada, o competiție care premiază soluții concrete pentru îmbunătățirea vieții în spațiul urban. ING Bank va oferi finanțare în valoare totală de 250.000 de euro pentru a pune în aplicare proiectele declarate câștigătoare. Valoarea unui premiu variază între 15.000 și 100.000 de euro.

Urbaniada este o competiție publică, iar arhitecți, urbaniști, publicitari sau membri ai organizațiilor neguvernamentale care au în plan  proiecte de arhitectură, urbanism sau intervenții publice sunt invitați să le înscrie până pe 14 decembrie 2015, pe site-ul www.urbaniada.net. Se caută proiecte ce au impact asupra unor comunități mai mari, specifice marilor orașe, cu o populație minimă de 100.000 de locuitori.

“Dorim să contribuim la o viață mai bună în oraș. Acesta este unul dintre obiectivele noastre, parte din strategia de responsabilitate socială a ING. Prin Urbaniada, oferim un prilej de parteneriat între toți cei preocupați de calitatea vieții în oraș - arhitecți, urbaniști, organizații neguvernamentale și non-profit cu scopul de a găsi soluții concrete și de a le pune în practică” declară Iosefina Frolu, ‎Director Corporate Communication ING Bank România.

Proiectele participante vor fi evaluate de către un juriu format din nouă specialiști în arhitectură, urbanism, sociologie și antropologie - Adrian Soare (Arhitect-Partener - SYAA), Andrei Șerbescu (Arhitect-Partener ADN BA), Attila Kim (Arhitect), Bogdan Iancu (Lector universitar Departamentul de Sociologie, Facultatea de Științe Politice – SNSPA), Mircea Toma (Președinte ActiveWatch), Oana Preda (Director Executiv CeRe), Rudolf Grӓf (Arhitect-Partener Vitamin Architects), Teodor Frolu (arhitect, antreprenor și co-inițiator Rowmania) și Vera Marin (Arhitect urbanist, președinte al Asociației pentru Tranziție Urbană din România).

Jurizarea se va face ȋntr-o primă etapă online. În urma acesteia, primele opt proiecte cu cele mai mari note vor intra ȋn a doua etapă de concurs, ȋn care candidații ȋși vor prezenta individual proiectele ȋn fața juriului și a board-ului de CSR ING, alcătuit din angajați ai băncii. Finaliștii vor fi anunțați pe 20 ianuarie 2016, iar lista proiectelor câștigătoare va fi făcută publică până pe 1 martie 2016. Proiectele câștigătoare vor fi implementate până la 1 noiembrie 2016.