Partener Romanian Design Week, ABSOLUT lansează o competiție dedicată pasionaților de design și arhitectură. Obiectivul este obținerea unui prototip pentru set-up-ul de baruri Absolut Vodka / Jameson / Ballentine's Brasil din cadrul UNTOLD 2016.
Brieful de concurs se rezolvă obligatoriu pentru toate cele trei branduri. În galerie sunt prezente localuri pe placul juraților, ca un mic hint pentru participanți. Informații pe larg despre concurs puteți găsi aici.
Juriul reunește reprezentanți ai brandului, un arhitect și coordonatorul procesului de producție: Bogdan Ciocodeică - Arhitect roșu // ciocodeică, Mihai Luca – Key Bar Manager Pernod Ricard România, Andreea Munteanu – Brand Manager Pernod Ricard România & Mihai Stroi – Product Manager Front Line Marketing.
Cele mai bune trei seturi de propuneri ȋi trimit pe concurenți ȋn trei super-excursii: excursie ȋn Cuba ȋn perioada aprilie – iulie 2017, excursie ȋn Mexic ȋn perioada aprilie – iulie 2017 și excursie ȋn Scoția ȋn perioada octombrie – noiembrie 2016.
Le-am adresat celor 4 jurați câteva întrebări referitoare la ABSOLUT CALL FOR UNTOLD, despre așteptări, motivații și premii. Iată ce au avut să ne spună:
BOGDAN CIOCODEICĂ
Bogdan face parte, alături de Diana Roșu, din echipa rosu-ciocodeica. Are un interes aparte în zona amenajarilor interioare, a arhitecturii, a designului de produs și a intervențiilor în spațiul public.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Mi-ar plăcea să văd propuneri cât mai coerente, care să țină cont atât de aspectul funcțional, cât și de cel estetic. Proiecte inspirate poate din zona instalațiilor de tip pop-up, versatile, flexibile, care se transporta ușor și sunt realizate din materiale rezistente.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
E un proiect ofertant tocmai pentru că se află la întalnirea a 2 teritorii conexe. Se plasează undeva între designul de obiect și amenajare de interior, ceea ce oferă o mare libertate creativă.
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Cred că aș alege Cuba. Este un loc pe care nu l-am vizitat încă și mixul cultural are ca rezultat o arhitectură aparte, Havana fiind un oraș cu totul special.
MIHAI LUCA
Mihai este parte a Horeca de 14 ani, iar majoritatea timpului l-a petrecut în spatele barului. Cea mai mare parte din activitatea sa profesională este orientată către organizarea de evenimente și training-uri cu barmanii.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Mă aștept să întâlnesc proiecte mai mult creative decât practice.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
În mod cert m-aș lăsa ghidat de satisfacția participării și exprimarea creativității mele.
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Aș alege să plec în Mexic, chiar dacă am mai fost.
MIHAI STROI
Mihai este Product Manager Front Line Marketing și are o experiență de 15 ani în BTL.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Propuneri creative, eficiente din punct de vedere ergonomic, rezistente și modulare.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
Alegerea propunerii mele daca aș fi înscris în concurs, m-ar face foarte mandru să o văd prezentă în evenimente unde poate fi apreciată de foarte mulți oameni.
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Cu siguranță Cuba!
ANDREEA MUNTEANU
Andreea este îndrăgostită de jobul și brandurile ei - Grolsch & ABSOLUT.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Propuneri după care sa întorci capul pe stradă.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
Să pot să spun: acest lucru este facut de mine!
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Aș alege să merg în Scoția – pentru mult verde.
Ȋnscrierile se trimit pe adresa teodora.calin@institute.ro până pe 20 iunie 2016, ora 23:59 și trebuie să conțină:
- Formularul de ȋnscriere – de descărcat de aici.
- Arhiva cu toate documentele menționate ȋn brieful de concurs – brieful și ȋntreaga arhivă de materiale pot fi descărcate de aici.
Pentru mai multe detalii despre cum puteți participa vă invităm să consultați regulamentul.
Brieful de concurs se rezolvă obligatoriu pentru toate cele trei branduri. În galerie sunt prezente localuri pe placul juraților, ca un mic hint pentru participanți. Informații pe larg despre concurs puteți găsi aici.
Juriul reunește reprezentanți ai brandului, un arhitect și coordonatorul procesului de producție: Bogdan Ciocodeică - Arhitect roșu // ciocodeică, Mihai Luca – Key Bar Manager Pernod Ricard România, Andreea Munteanu – Brand Manager Pernod Ricard România & Mihai Stroi – Product Manager Front Line Marketing.
Cele mai bune trei seturi de propuneri ȋi trimit pe concurenți ȋn trei super-excursii: excursie ȋn Cuba ȋn perioada aprilie – iulie 2017, excursie ȋn Mexic ȋn perioada aprilie – iulie 2017 și excursie ȋn Scoția ȋn perioada octombrie – noiembrie 2016.
Le-am adresat celor 4 jurați câteva întrebări referitoare la ABSOLUT CALL FOR UNTOLD, despre așteptări, motivații și premii. Iată ce au avut să ne spună:
BOGDAN CIOCODEICĂ
Bogdan face parte, alături de Diana Roșu, din echipa rosu-ciocodeica. Are un interes aparte în zona amenajarilor interioare, a arhitecturii, a designului de produs și a intervențiilor în spațiul public.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Mi-ar plăcea să văd propuneri cât mai coerente, care să țină cont atât de aspectul funcțional, cât și de cel estetic. Proiecte inspirate poate din zona instalațiilor de tip pop-up, versatile, flexibile, care se transporta ușor și sunt realizate din materiale rezistente.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
E un proiect ofertant tocmai pentru că se află la întalnirea a 2 teritorii conexe. Se plasează undeva între designul de obiect și amenajare de interior, ceea ce oferă o mare libertate creativă.
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Cred că aș alege Cuba. Este un loc pe care nu l-am vizitat încă și mixul cultural are ca rezultat o arhitectură aparte, Havana fiind un oraș cu totul special.
MIHAI LUCA
Mihai este parte a Horeca de 14 ani, iar majoritatea timpului l-a petrecut în spatele barului. Cea mai mare parte din activitatea sa profesională este orientată către organizarea de evenimente și training-uri cu barmanii.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Mă aștept să întâlnesc proiecte mai mult creative decât practice.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
În mod cert m-aș lăsa ghidat de satisfacția participării și exprimarea creativității mele.
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Aș alege să plec în Mexic, chiar dacă am mai fost.
MIHAI STROI
Mihai este Product Manager Front Line Marketing și are o experiență de 15 ani în BTL.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Propuneri creative, eficiente din punct de vedere ergonomic, rezistente și modulare.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
Alegerea propunerii mele daca aș fi înscris în concurs, m-ar face foarte mandru să o văd prezentă în evenimente unde poate fi apreciată de foarte mulți oameni.
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Cu siguranță Cuba!
ANDREEA MUNTEANU
Andreea este îndrăgostită de jobul și brandurile ei - Grolsch & ABSOLUT.
Ce tip de propuneri vă așteptați să jurizați?
Propuneri după care sa întorci capul pe stradă.
Daca ați fi printre participanți, ce v-ar mâna în luptă?
Să pot să spun: acest lucru este facut de mine!
Dacă ați putea alege una dintre excursiile oferite ca premiu, unde ați vrea să mergeți?
Aș alege să merg în Scoția – pentru mult verde.
Ȋnscrierile se trimit pe adresa teodora.calin@institute.ro până pe 20 iunie 2016, ora 23:59 și trebuie să conțină:
- Formularul de ȋnscriere – de descărcat de aici.
- Arhiva cu toate documentele menționate ȋn brieful de concurs – brieful și ȋntreaga arhivă de materiale pot fi descărcate de aici.
Pentru mai multe detalii despre cum puteți participa vă invităm să consultați regulamentul.