The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

RDW Open Air propune vizitatorilor un joc de unigolf prezentat de UniCredit Bank

Articol / 26 Aug 2020 / The Institute
  • RDW Open Air propune vizitatorilor un joc de unigolf prezentat de UniCredit Bank Unigolf by UniCredit Bank
  • RDW Open Air propune vizitatorilor un joc de unigolf prezentat de UniCredit Bank Unigolf by UniCredit Bank
  • RDW Open Air propune vizitatorilor un joc de unigolf prezentat de UniCredit Bank Unigolf by UniCredit Bank
  • RDW Open Air propune vizitatorilor un joc de unigolf prezentat de UniCredit Bank Echipa Zeppelin Design @Adi Bulboacă at Qreator by IQOS
1/4
În perioada 11-20 septembrie, RDW Open Air, un nou format al Romanian Design Week, propune iubitorilor de design o serie de instalații interactive care stau sub tema jocului amenajate în curtea interioară a Combinatului Fondului Plastic. Una dintre aceste instalații este un joc de minigolf reinterpretat de echipa de arhitecți Zeppelin Design și prezentat de UniCredit Bank sub numele unigolf.

„2020 este fără îndoială anul schimbărilor – schimbări abrupte, care au venit în mod neașteptat și ne-au afectat pe fiecare dintre noi. Pentru industriile creative, care sunt prin definiție industrii antreprenoriale ce se bucură încă de prea puțin sprijin real, aceste evoluții și transformările pe care le implică sunt cu atât mai dificil de susținut și integrat. E un motiv în plus pentru care ne-am dorit să rămânem și în acest an alături de RDW, continuând pentru al șaptelea an un parteneriat care s-a dovedit de succes, și prin intermediul căruia am reușit de-a lungul timpului să aducem în prim plan o industrie cu o capacitate foarte mare de inovație prin creativitate, pasiune, determinare și talent.

Promovând cu consecvență poveștile autentice și pe oamenii din spatele acestora, pe acei boemi artiști – cum erau percepuți creativii și artiștii acum aproape 13 ani, când ne-am dus pentru prima dată către ei – am reușit de-a lungul timpului ca, împreună, să dezvoltăm și să promovăm o piață de design românesc. Fără doar și poate, cu suportul necesar, designul românesc are capacitatea de a genera impact social pozitiv și, în același timp, de a contribui la dezvoltarea economiei românești.”,Anca Ungureanu, Identity & Communication Director UniCredit Bank.

Pentru că ultimele luni au schimbat radical dinamica petrecerii timpului alături de cei dragi, Open Air oferă vizitatorilor experiența de a fi din nou împreună, însă într-un mod responsabil.

Jocul de minigolf, denumit astfel pentru adaptarea sa la un teren de dimensiuni reduse, a atins un punct culminant în anul 1920, în acel moment existând deja 150 de cursuri pentru locuitorii orașului New York. Majoritatea terenurilor erau situate pe acoperișurile celor mai reprezentative și înalte clădiri din oraș.

De-a lungul timpului, jocul a fost adaptat în funcție de zone și condiții. În Finlanda, de exemplu, locuitorii jucau glow-in-the-dark minigolf, datorită faptului că țările nordice experimentează nopți mai lungi și zile mai scurte. Folosirea unei mingi care lumina le permitea, așadar, să se bucure de joc pe tot parcursul anului.

În 2020, un an al schimbărilor și adaptării, echipa Zeppelin Design a creat un joc de minigolf pentru vizitatorii Romanian Design Week, care le va permite să se bucure de un moment de relaxare alături de cei dragi, însă păstrând o distanță sigură.

Regulile jocului sunt simple:

Pasul 1: JUCĂM CURAT! Verificăm poziționarea corectă, peste gură și nas, a echipamentului obligatoriu: masca de protecție. Ne privim adversarii în ochi de la distanța de siguranță: doi metri. Alegem crosa, tot cu privirea, fără să atingem toate crosele din coșulețul croselor, și o dezinfectăm conștiincios: un puf pentru mine, un puf pentru adversar, un puf pentru noroc și așa mai departe. Repetăm procesul pentru minge.

Pasul 2: METODA DE JOC! Putem juca mini golf individual sau în grupuri de maximum 3 jucători. Obiectivul jocului este acela de a plasa, din cât mai puține încercări, mingea de mini golf în unul din cele 5 buzunare marcate. În ordinea parcurgerii traseului, punctajele buzunarelor cresc, după cum urmează: 10p, 25p, 50p, 75p, respectiv 100p. Individual: Întotdeauna ai fost cea mai mare competiție a ta, depășește-ți limitele! Grup: Jucătorii lovesc pe rând, organizați într-o secvență determinată la începerea jocului.

Fii creativ, stabilește miza și nu uita să zâmbești pe sub mască!

Pasul 3: SĂ JUCĂM! În timpul jocului avem grijă să purtăm corect masca și să păstrăm distanța față de ceilalți jucători. Suntem atenți la raza de acțiune a crosei în momentul în care lovim și evităm accidentările! Încurajăm: air-hugs, air-drums și dansuri individuale ale victoriei.


În parcul de design dezvoltat la Combinatul Fondului Plastic, vizitatorii mai pot descoperi proiectele câștigătoare ale concursului Ping-Pong+, un teren de blueminton, un petanque, o zonă cu balance boards, dar și un rastel, unde își pot depozita bicicletele în siguranță.

Romanian Design Week ține cont de toate reglementările în vigoare pentru a garanta siguranța publicului. Alegerea spațiilor a ținut cont de contextul actual, ansamblul de clădiri din cadrul Combinatului Fondului Plastic asigurând o suprafață mare de spații exterioare și condiții de distanțare socială.

Romanian Design Week 2020, un eveniment prezentat de The Institute și UniCredit Bank, are loc în perioada 11-20 septembrie, iar anul acesta a dezvoltat o ediție specială, menită să evidențieze rolul esențial al designului în proiectarea unui viitor mai bun, într-o perioadă în care creativitatea a devenit mai importantă ca niciodată. Festivalul abordează SCHIMBAREA, temă anunțată încă de la începutul anului, actualizându-și discursul și proiectele prezentate în acord cu transformările și contribuțiile aduse de industriile creative în perioada pandemiei, sub titulatura CHANGE 2.0.