Antrepriza Culturală și Weekend Sessions anunță lansarea programului de mentorat și internship în marketing cultural pentru a veni în sprijinul muzeelor și spațiilor culturale din București. Programul, desfășurat în perioada aprilie-noiembrie, are ca scop pregătirea tinerilor specialiști și susținerea echipelor instituțiilor culturale pentru a genera pe termen mediu și lung un obicei de petrecere a timpului liber în spațiile muzeelor bucureștene.
Prin acest program, se propune pregătirea practică a unei noi generații de specialiști în marketing și antreprenoriat cultural, oferind suport esențial muzeelor și spațiilor culturale din București. Organizatorii așteaptă cu nerăbdare contribuția studenților la această misiune, care va schimba semnificativ relația bucureștenilor cu spațiile emblematice ale identității noastre.
Termenul limită pentru înscrieri este 23 februarie, iar înscrierile se fac în echipe de 3 studenți. Anunțarea selecției va avea loc la data de 4 martie, iar perioada de implementare a programului este aprilie – noiembrie. Tema pentru înscriere: link activ.
Organizatorii vor pune bazele unui Comitet de Excelență în Marketing Cultural compus din specialiști în marketing și comunicare din sectorul privat, alături de care să selecteze, inspire și să premieze eforturile tinerilor specialiști care își doresc o carieră în acest domeniu. Scopul acestui program este să pregătească tinerii studenți, oferindu-le oportunitatea de a acumula experiență practică în instituțiile culturale partenere. Prin monitorizarea și coordonarea unui calendar de activități, participanții vor fi evaluați și premiați la sfârșitul anului și vor putea accesa sponsorizări în valoare totală de 27.000 lei.
Cei selectați în program vor avea, de asemenea, oportunitatea de a participa la programe de internship în cele mai dinamice agenții de comunicare din București, oferindu-le astfel șansa de a-și dezvolta și perfecționa abilitățile într-un mediu profesional la cel mai înalt nivel.
Organizatorii își doresc să atragă cât mai mulți tineri interesați să participe în acest program cultural. Rugăminta lor este ca această informație să fie adusă la cunoștința studenților, iar cei interesați să îi contacteze menționând la subiectul email-ului "Înscriere Internship Marketing Cultural". Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați www.weekendsessions.ro sau ne puteți scrie pe contact@weekendsessions.ro.
DESPRE WEEKEND SESSIONS, UN PROGRAM ASOCIAȚIA ANTREPRIZA CULTURALĂ
Weekend Sessions este un program cultural independent dedicat celebrării spațiilor culturale de referință și promovării socializării alături de antreprenori și artiști independenți. Inițiat în 2021 la Grădina Botanică a Universității din București, programul s-a extins în 2023 pentru a include muzee renumite din București, printre care Muzeul Național de Artă al României, Muzeul Municipiului București: Casa Filipescu-Cesianu, Muzeul de Artă Recentă, Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Municipiului București: Grădina & Vila Muzeului Nicolae Minovici. În anul 2024, Antrepriza Culturală lansează program de mentorat în marketing cultural, având ca scop încurajarea petrecerii timpului liber în spații culturale, demers menit să sprijine eforturile muzeelor partenere și programele acestora.
Prin acest program, se propune pregătirea practică a unei noi generații de specialiști în marketing și antreprenoriat cultural, oferind suport esențial muzeelor și spațiilor culturale din București. Organizatorii așteaptă cu nerăbdare contribuția studenților la această misiune, care va schimba semnificativ relația bucureștenilor cu spațiile emblematice ale identității noastre.
Termenul limită pentru înscrieri este 23 februarie, iar înscrierile se fac în echipe de 3 studenți. Anunțarea selecției va avea loc la data de 4 martie, iar perioada de implementare a programului este aprilie – noiembrie. Tema pentru înscriere: link activ.
Organizatorii vor pune bazele unui Comitet de Excelență în Marketing Cultural compus din specialiști în marketing și comunicare din sectorul privat, alături de care să selecteze, inspire și să premieze eforturile tinerilor specialiști care își doresc o carieră în acest domeniu. Scopul acestui program este să pregătească tinerii studenți, oferindu-le oportunitatea de a acumula experiență practică în instituțiile culturale partenere. Prin monitorizarea și coordonarea unui calendar de activități, participanții vor fi evaluați și premiați la sfârșitul anului și vor putea accesa sponsorizări în valoare totală de 27.000 lei.
Cei selectați în program vor avea, de asemenea, oportunitatea de a participa la programe de internship în cele mai dinamice agenții de comunicare din București, oferindu-le astfel șansa de a-și dezvolta și perfecționa abilitățile într-un mediu profesional la cel mai înalt nivel.
Organizatorii își doresc să atragă cât mai mulți tineri interesați să participe în acest program cultural. Rugăminta lor este ca această informație să fie adusă la cunoștința studenților, iar cei interesați să îi contacteze menționând la subiectul email-ului "Înscriere Internship Marketing Cultural". Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați www.weekendsessions.ro sau ne puteți scrie pe contact@weekendsessions.ro.
DESPRE WEEKEND SESSIONS, UN PROGRAM ASOCIAȚIA ANTREPRIZA CULTURALĂ
Weekend Sessions este un program cultural independent dedicat celebrării spațiilor culturale de referință și promovării socializării alături de antreprenori și artiști independenți. Inițiat în 2021 la Grădina Botanică a Universității din București, programul s-a extins în 2023 pentru a include muzee renumite din București, printre care Muzeul Național de Artă al României, Muzeul Municipiului București: Casa Filipescu-Cesianu, Muzeul de Artă Recentă, Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Municipiului București: Grădina & Vila Muzeului Nicolae Minovici. În anul 2024, Antrepriza Culturală lansează program de mentorat în marketing cultural, având ca scop încurajarea petrecerii timpului liber în spații culturale, demers menit să sprijine eforturile muzeelor partenere și programele acestora.