The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Trei vernisaje, experiențe multimedia și performance la Galateca de NAG

Articol / 10 Oct 2019 / The Institute
  • Trei vernisaje, experiențe multimedia și performance la Galateca de NAG
  • Trei vernisaje, experiențe multimedia și performance la Galateca de NAG
  • Trei vernisaje, experiențe multimedia și performance la Galateca de NAG
  • Trei vernisaje, experiențe multimedia și performance la Galateca de NAG
1/4
Galateca își invită publicul să participe la experiențe multimedia, realitate augmentată și live performance cu triplu vernisaj: ARTA LA INTRARE.SCHIMBARE – pop-up, TOXIC TWO și AVEM PERNE DE DEȘTEPTARE, vineri 11 octombrie, între orele 19:00 și 01:00, în cadrul Nopții Albe a Galeriilor ediția 2019.

Ce a pregătit? Lansarea proiectului Arta la intrare.Schimbare, Ediția a 3-a, 2020, un pop-up cu 5 dintre lucrările înscrise în concurs și selectate de membrii juriului pentru a promova noul concept al acestei ediții - folosirea realității augmentate pentru a crea experiențe multisenzoriale pentru fiecare lucrare. Miruna Gheordunescu, Sorina Mihalache, Andra Moraru, Claudia Pușcașiu și BuZu sunt artiștii ce vă vor provoca la o experiență virtuală inedită.

Spațiile partenere sunt Biblioteca Centrală Universitară Carol I Muzeul Național al Literaturii Române, Nespresso și Diploma. Proiectul coordonat de Anca Boeriu și Andreea Sandu este susținut de către aplicația mARker.

Mircea Moroianu revine cu o camera de autor, Toxic Two, în care îşi propune să exploreze mai multe tipologii de relaţii toxice de cuplu. Lucrările abordează teme precum: manipularea partenerului, masculinitatea toxică sau întârzierea maturizării şi dependență de părinţi. Analitice şi minimaliste, lucrările artistului sunt radiografii surprinzătoare ale societăţii şi ale interacțiunilor omului de astăzi. Deşi extrem de simple, desenele sale au în spate insight-uri foarte puternice. Proiectul propune o experiență multisenzorială susținută de aplicația mARker și are ca motto: «Make an ironic gift to your half».

Al treilea proiect este semnat de Diana Roșca, performance-ul „Avem la vânzare perne pentru deșteptare” are ca idee centrală granița insesizabilă dintre marketing și artă, într-o eră a imaginii agresive și a digitalizării care sunt un must vital. O aluzie la dorința oamenilor de a-și schimba starea, de a sparge rutina și de a-i schimba pe ceilalți, cu ajutorul unui produs magic, peste noapte, fără a depune, însă un efort fizic sau mental pentru acest lucru, sau fără a se schimba pe ei. Diana Roșca este una dintre câștigătoarele concursului Arta la intrare 2018, camera sa de autor fiind curatoriată de Antigona Silvia Rogozea.

Detalii pe www.galateca.ro.

Proiectele fac parte din festivalul Strada de C’Arte www.stradadecarte.ro și Noaptea Albă a Galeriilor, programul detaliat pe orașe, locații, artiști este disponibil pe www.noapteagaleriilor.ro.

Parteneri: Nespresso, Aqua Carpatica, Sâmburești, Grafică si Tipar, The Institute, Diploma, Muzeul Național al Literaturii Române, Biblioteca Centrală Universitară Carol I, Aplicația mARker.
Parteneri media: Biz, Modernism, Agenția De Carte, Avantaje.