The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

49 de lucrări finaliste ȋn competiția Effie Awards 2016

News / 12 Sep 2016 /
  • 49 de lucrări finaliste ȋn competiția Effie Awards 2016
  • 49 de lucrări finaliste ȋn competiția Effie Awards 2016ROALD ARON
  • 49 de lucrări finaliste ȋn competiția Effie Awards 2016
1/3
49 de lucrări din cele 88 ȋnscrise ȋn competiția de anul acesta Effie Awards au trecut de prima rundă de jurizare Effie România. Campaniile au fost premiate pe 9 septembrie, pe scena Sălii Auditorium, la Muzeul Național de Artă al României, ȋn cadrul unui eveniment prezentat de Cătălin Ştefănescu.

18 agenții au obținut nominalizări ȋn 18 categorii de concurs: CAP, Cohn and Jansen JWT, FCB Bucharest, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Propaganda, McCann World Group România, Ogilvy & Mather, Orange România, Publicis România, Rusu+Borțun Brand Growers, Tempo Advertising, UM România, și Webstyler.

Brandurile finaliste sunt: ACR, Amigo, Antrefrig, BCR, Bergenbier, Burn, Caroli, Carrefour, Cif, Ciucaș, Coca-Cola, Dacia Logan Prestige, Doncafé, eMAG, Erste BCR, Federația Română de Fotbal Napolact, Fortifikat, Grolsch, ING Bank, KFC, MasterCard, National Institute for Blood & Untold Neumarkt, OMV, Orange, Patru Mâini, Pizza Hut, Prigat, Strongbow, Telekom, Ursus Premium și Vodafone,.

Juriul din prima rundă a fost format din 50 de specialiști ȋn marketing și comunicare, research și profesioniști din mediul academic. Ȋn runda a doua de jurizare alți 40 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2016. Festivalul s-a schimbat de anul acesta, cu o nouă formulă de jurizare, cu un nou sistem de notare, discuții ȋntre jurați despre cazuri și categorii și reguli stricte ȋn alegerea câștigătorilor, prin alinierea la standardele Effie New York. La finalul competiției, toate agențiile nominalizate și câștigătoare vor primi puncte ȋn Effie Global Index, unul dintre cele mai prestigioase tool-uri de indexare a agențiilor, rețelelor și companiilor la nivel mondial, format pe baza rezultatelor obținute din fiecare festival local Effie.

Gala Finaliștilor EFFIE 2016  - prima de acest fel – s-a axat pe prezentarea primelor insight-uri rezultate din prima rundă de jurizare. Pe lângă finaliștii EFFIE 2016, evenimentul a găzduit și un nou Effie Talk, sustinut de Karel Vinck, Chief Digital Brands of Publicis One Belgium & Managing Director of Duval Guillaume.

Câștigătorii Effie Awards 2016 vor fi aplaudați pe 22 septembrie, ȋn cadrul  unei Gale de Premiere ce va avea loc de asemenea la MNAR, Sala Auditorium. Detaliile despre participarea la eveniment se vor găsi pe site-ul competiției.